تاریخ انتشار: 1395/05/27 23:37
کد خبر: 267090

انتخاب فریبا، اولین هشدار به منصوریان

بهتاش فریبا عصر امروز به عنوان مدیر فنی استقلال انتخاب شد تا بعد از این منصوریان کمی بیشتر تحت نظر باشد.
انتخاب فریبا، اولین هشدار به منصوریان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، عصر امروز خبری روی خروجی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت که حکایت ازانتخاب بهتاش فریبا به عنوان مدیر فنی استقلال بود.

بهتاش فریبا یکی از بازیکنان گلزن و خوش تکنیک استقلال و تیم ملی در سالهای نه چندان دور می باشد که بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهد.

هنوز بازیها و گل های زیبای این بازیکن اسبق تیم ملی در جام ملت های آسیا در سال 1980 فراموش نشده است که ایران با آن گل های بهتاش فریبا به مقام سوم مسابقات دست پیدا کرد.

اما صرف نظر از این که بهتاش فریبا چه کسی می باشد و دارای چه خصوصیاتی است، آن چه که الان می تواند برای منصوریان یک هشدار و زنگ خطر باشد، این است که هیات مدیره با انتخاب فریبا به عنوان مدیر فنی، این اولتیماتوم را به منصوریان داده است که از این پس برنامه های فنی اش بیشتر از گذشته زیر ذره بین قرار خواهد داشت و نمی تواند تفکرات خود را به تنهایی پیش ببرد.

البته حضور بهتاش فریبا که یک استخوان خرد کرده فوتبال کشور و کسی که سالها در استقلال و تیم ملی بازی کرده است، می تواند به منصوریان برای برون رفت از این بحران کمک نماید و امیدواریم این حضور در جهت مثبت بکار گرفته شود تا دل هواداران میلیونی استقلال شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlqry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عبداللهی سرپرست و فریبا مدیرفنی استقلال شدند