تاریخ انتشار: 1395/05/28 14:42
اختصاصی/
کد خبر: 267003

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فجرسپاسی/ سند ابقا یا عزل بختیاری زاده

دو تیم نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی شیراز در هفته ی سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه به مصاف هم می روند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فجرسپاسی/ سند ابقا یا عزل بختیاری زاده

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فجر شهید سپاسی به مانند فصل قبل از بی پولی رنج میبرد و این شرایط به حدی ناگوار است که دیدار هفته قبل این تیم در خانه هم تا آستانه ی لغو شدن پیش رفت! 

یاران بهرام شفیعی در فجر گرچه هفته ی اول را با تساوی مقابل مس مدعی آغاز کردند، اما در هفته ی دوم مقابل سپیدرود و در خانه شکست خوردند و امید فراوانی به کسب امتیاز در این دیدار دارند.

 

اما آن سوی میدان، تیم نفت مسجدسلیمان دچار حاشیه هایی شده و خبرها حاکی از کناره گیری سهراب بختیاری زاده از این تیم به گوش می رسد.

بختیاری زاده که در لیگ یک امسال تیمش بدکار نکرده است، تیمی منظم و تاکتیک پذیر بوده  و در خط هجومی بسیار خطرناک است و این امر را در بازی با نساجی کاملا نشان داد.

ترکیب احتمالی دو تیم

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، رضا یزدان دوست، میلاد خدایی، محمد خان احمدی، ستار دراجی، امین جهان کهن، رضا جباری، سجاد موسوی، عرفان پورافراز و فرزاد محمدی

 

فجرسپاسی: صالح خلیل آزاد‌ - سید محمد حپ‌سینی - رضا مرادی - ایمان سلیمی - علی مصلی - امین فیاض بخش - احسان جودکی - امین مشایخ‌ - علی فتحیان - سعید زارع و میلاد صارمی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی داود محرابی – مهدی الوندی – حمید آذرنیا و عقیل جهانبازی می باشد و ناظر این دیدار نیز رامین عرفانیان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

نویسنده: "هادی خسروی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kazl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/  پیش بازی نساجی-نفت مسجدسلیمان/ جدالی زیبا و نفس گیر