تاریخ انتشار: 1395/05/28 15:37
اختصاصی/
کد خبر: 266990

بررسی نقاط ضعف و قوت ایرانجوان/ خرمزی در حال تست سیستمی نوپا

محمود خرمزی، سرمربی ایرانجوان در دو بازی گذشته تیمش را با سیستم پایه 1-3-2-4 به زمین بازی فرستاد ولی با توجه به شرایط بازی از سیستم های 2-5-3 و 1-4-1-4 هم استفاده کرده است.
بررسی نقاط ضعف و قوت ایرانجوان/ خرمزی در حال تست سیستمی نوپا

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بوشهری ها در دو بازی ابتدایی نشان دادند که زیاد در پاسکاری هماهنگ نیستند و بیشترین پاسی که در این دو دیدار بین بازیکنانشان ردو بدل شده ۱۳ پاس بوده است.

خرمزی اگر با سیستم 1-3-2-4 تیمش را ارنج کند، در هنگام حمله هافبک نفوذی تیم به مهاجمین اضافه شده و یکی از هافبک های دفاعی جای هافبک نفوذی را می گیرد و در هنگام دفاع مدافعین در محوطه جریمه خودی جمع شده و بال های چپ و راست تا پشت محوطه جریمه عقب می کشند.

خرمزی از سیستم 2-5-3 بیشتر در 10 دقیقه پایانی هر نیمه استفاده می کند تا تیمش با نفرات بیشتری در حمله شرکت کند.

بوشهری ها از سیستم 1-4-1-4 هنگامی استفاده می کنند که از حریف عقب بیفتند.

نقطه قوت ایرانجوان

1- نقطه قوت ایرانجوان هافبک نفوذی انهاست که به خوبی بال های چپ و راست تیمش را در موقعیت سانتر قرار می دهد.

۲-مهاجم بوشهری ها ضربات سر، پشت محوطه جریمه تیم حریف را به خوبی می زند و به اصطلاح فوتبالی ها توپ های هوایی را برای فرار بال های چپ و راست می ساباند تا انها را در موقعیت گل قرار دهد.

نقطه ضعف ایرانجوان

1- مدافعین ایرانجوان بسیار کند هستند و ارسال توپ به پشت مدافعان این تیم می تواند بهترین راهکار نساجی برای رسیدن به گل باشد.

2- مدافعین این تیم به دلیل سرعت پایینی که دارند، خیلی خطا می کنند و اگر مهاجمین نساجی کمی هوشیار باشند به راحتی می توانند از انها پنالتی بگیرند.

3- ضعف بدنی بازیکنان ایرانجوان نقطه ضعف اصلی انهاست. بدن بازیکنان بوشهری به دلیل دیر اغاز کردن تمرینات و عدم بدنسازی مناسب در نیمه دوم تحلیل می رود. خوردن ۳ گل از چهار گل در نیمه دوم دو مسابقه اخیرشان نشان دهنده این موضوع است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlqdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریم به فریم با دیدار نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان
اختصاصی/