تاریخ انتشار: 1395/05/28 16:07
کد خبر: 266981

گومس: من ندیدم براوو خداحافظی کند

ستاره پرتغالی جدید بارسلونا این خبر که کلودیو براوو پس از پایان بازی با سویا از هم تیمی هایش خداحافظی کرده را رد کرد.
گومس: من ندیدم براوو خداحافظی کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / آندره گومس، ماه گذشته پس از کش و قوس های فراوان به بارسلونا پیوست در حالیکه از رئال نیز پیشنهاد داشت. او شب گذشته در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا اولین بازی رسمی خود برای بارسا را انجام داد و کمک کرد آبی اناری ها فاتح این جام شوند.

او در پایان بازی گفت:" خوشحالم از اینکه اولین بازی رسمی خودم برای بارسلونا را انجام دادم. رفته رفته به فرم مطلوبم خواهم رسید چون 10 روز است به تمرینات اضافه شده ام و هنوز در حال شناخت هم تیمی های جدیدم هستم.

می دانم که کارهای زیادی باید انجام دهم و سعی خواهم کرد هر چه زودتر به مرز آمادگی مطلوب برسم. امشب هواداران نیز مثل همیشه در کنار ما بودند و کمک کردند سویا را شکست داده و فاتح سوپرکاپ شویم. بخاطر حمایت ها و تشویق هایشان ممنونم."

گومس در مورد شایعه خداحافظی کلودیو براوو از بازیکنان بارسا در پایان بازی گفت:" من چنین چیزی ندیدم. براوو از پیروزی و بازی درخشانی که ارائه داده بود بسیار خوشحال به نظر می رسید. من ندیدم او از بازیکنان خداحافظی کند."

احتمال پیوستن آلوس، دروازه بان برزیلی والنسیا به بارسا:" با او هم تیمی بودم و خیلی خوب می شناسمش. دیگو دروازه بان بزرگی است اما در مورد آمدنش به بارسلونا چیزی نمی دانم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6wr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا/ کاپیتانی لیونل مسی خوش یمن بود
با برتری قاطع 0-3