تاریخ انتشار: 1395/05/28 23:30
کد خبر: 266912

خط دفاع استقلال تبدیل به پنیر سویسی شده!

این روزها استقلالی‌ها سخت در تلاش هستند تا بلکه بتوانند با جذب لئوناردو پادوانی، سروسامانی به وضعیت آشفته خط دفاعی‌شان بدهند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، آنها خیلی روی کنعانی‌زادگان حساب می‌کردند، اما این بازیکن بعد از ناکامی فنی‌اش در دو بازی ابتدایی فصل، دچار پارگی رباط صلیبی شد تا ماه‌ها از میادین دور باشد. از سوی دیگر منصوریان چندا راغب نیست از امین حاج‌محمدی استفاده کند و کماکان این مدافع میلیاردی را خارج از برنامه‌هایش نگه داشته است.

خبر بد برای علیمنصور این بود که مگویان هم امسال کندتر و پراشتباه‌تر از دو سال گذشته نشان داد تا خط دفاعی آبی‌ها، عملا تبدیل به پنیر سوییسی شود. حالا آنها پادوانی را می‌خواهند و خیلی هم امیدوارند که این برزیلی کار را در بیاورد؛ اما آیا این همه دل بستن به او، عاقبت خوبی خواهد داشت؟ یادمان باشد یکی از بزرگترین اشتباهات استقلالی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات، تبلیغ بیش از حد روی بازیکنان جدید بود که توقعات را بالا برد و همه چیز را به هم ریخت. حالا ممکن است همین ماجرا در مورد پادوانی هم تکرار شود.

دیر خریدند

یکی از اشکالاتی که این روزها از منصوریان گرفته می‌شود، این است که بازیکنان خریداری شده توسط او دوران اوج‌‌شان را سپری کرده‌اند و در حال حاضر در بهترین فرم‌شان به سر نمی‌برند. مثال هم در این مورد زیاد است؛ بختیار رحمانی در لیگ سیزدهم ستاره فولاد بود و توانست با این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند. بعدتر حاشیه‌هایی برای او به وجود آمد که این بازیکن را از ریل خارج کرد.

بختیار اگرچه در تراکتورسازی جرقه‌هایی داشت، اما هرگز به آن ستاره سه سال پیش تبدیل نشد. این موضوع در مورد بازیکنی مثل آرش افشین هم صدق می‌کند؛ مهاجمی که در دوران حضور افشین قطبی روی نیمکت تیم ملی ظهور کرد و پس از آن برای مدت طولانی چیز خاصی از او دیده نشد.

حتی وریا غفوری را هم می‌توان به این فهرست اضافه کرد. غفوری بهترین روزهای فوتبالش را اوایل زمستان93 در جام ملتهای آسیا پشت سر گذاشت و پس از آن افول کرد. او همین سال گذشته هم در سپاهان روزهای چندان خوبی نداشت و باشگاه اصفهانی تلاشی برای تمدید قراردادش به خرج نداد.

حالا ممکن است پادوانی هم خریدی از همین جنس باشد. مدافع برزیلی در نفت تهران دوران موفقی را پشت سر گذاشت، اما لیگ پانزدهم اصلا برای او خوب نبود. پادوانی تمام نیم‌فصل اول را به دلیل محرومیت از دست داد و پس از بازگشت به میادین هم چهره چندان پرفروغی نداشت. در حال حاضر تردیدهای زیادی در مورد آمادگی و قابلیت‌های فنی این مدافع 33ساله وجود دارد.

بنابراین اگر جمع‌بندی استقلالی‌ها برای خرید او قطعی است، کاش حداقل زیاد شلوغش نکنند و فضایی نسازند که در آن حجم وحشتناک توقعات باعث کاهش کارایی او و ناامیدی زودرس از پادوانی شود؛ شبیه همان اتفاقی که برای سایر خریدهای این فصل استقلال رخ داد!

5ماه است بازی نکرده

لئوناردو پادوانی آخرین بار در هفته بیست‌وهشتم لیگ پانزدهم در تاریخ 9اردی‌بهشت برابر گسترش فولاد به میدان رفت. او دو هفته آخر را غایب بود و با گذشت چهار هفته از فصل جاری هم هنوز تکلیف تیم جدیدش مشخص نشده است. به این ترتیب او هر کجا برود، بعد از 5ماه استراحت و دوری از مسابقات و تمرینات گروهی مشغول به کار خواهد شد؛ اتفاقی که شاید باعث افزایش تردیدها در مورد این بازیکن شود.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lblj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی گرفتن از ستاره ها، مشکل این روزهای استقلال