تاریخ انتشار: 1395/05/29 10:25
کد خبر: 266905

نگاهی گذرا به هفته ی سوم لیگ یک/ از اکبر میثاقیان در خانه تا دربی جذاب کرمان

عصر امروز در شهرهای مختلف شاهد برگزاری دیدارهای هفته سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور – جام آزادگان در شهرهای مختلف خواهیم بود.
نگاهی گذرا به هفته ی سوم لیگ یک/ از اکبر میثاقیان در خانه تا دربی جذاب کرمان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، قابل کتمان نیست با کاهش تیم ها کیفیت و در عین حال حساسیت بازی ها بیشتر شده و دیروز هم رسما از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد در پایان فصل فقط تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و بازی پلی آف در کار نیست.

این هفته شاهد برگزاری دیدار جذاب و شاید پر حواشی را شاهد باشیم. خونه به خونه 6 امتیازی پذیرای تیم اکبر میثاقیان خواهد بود. یعنی بادران تهران. خونه به خونه و اکبر میثاقیان خاطره خوشی از هم ندارند.آنها فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر تصمیم به قطع همکاری کردند و در ادامه نه خونه به خونه به هدف رسید و نه اکبر میثاقیان. هر چند در این فصل شرایط تغییر کرده و خونه به خونه با علیرضا مرزبان شروع خوبی داشته است. مربی ای که در پدیده دستیار اکبر میثاقیان بود و به اتفاق به لیگ برتر صعود کردند. بی شک همه هم و غم خونه به خونه در این بازی 9 امتیازی شدن است. البته این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی است چون هم خونه به خونه مدعی صعود است و هم بادران تهران.

فیروز کریمی با اکسین البرز رودروی تیم سابق خود یعنی استقلال اهواز قرار می گیرد. هم چنین در هفته سوم شاهد برگزاری دربی کرمان خواهیم بود. آنهم در شرایطی که مس کرمان دو امتیاز گرفته و گل گهر سیرجان 6 امتیاز.

نگاهی گذار داریم به دیدارهای هفته سوم:

فولادیزد - ملوان بندرانزلی

اولین پیروزی

فولاد یزد بازی سختی را پیش رو دارد چون حریف ملوان است و قصد دارد به سرعت به لیگ برتر برگردد. فولاد در دو هفته اخیر دو امتیاز کسب کرده اما ملوان 4 امتیاز اندوخته است. ملوان این فصل را تیم جوان، جنگنده و ماجراجویی دیدیم. تیمی که عقب نمی کشد و دوست دارد مدام در حمله باشد. این به زیبای بازی های لیگ یک کمک می کند و بی شک تیم هایی که تهاجمی بازی می کنند در نهایت به هدف خواهند رسید. فولاد یزد از این بازی خانگی سه امتیاز می خواهد تا اولین پیروزی را جشن بگیرد، هر چند که حریف سد بزرگی در راه رسیدن به این خواسته است.

مس کرمان - گل‌گهر سیرجان

دربی کرمان

دربی کرمان می تواند از بازی های حساس هفته سوم باشد. دو تیم جالب است در هفته های سپری شده عملکرد متفاوتی داشتند. مس کرمان با دو تساوی پی در پی گام به این بازی می گذارد اما گل گهر هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و یکی از چهار تیم 6 امتیازی است. مس کرمان تشنه اولین پیروزی است اما با بازی احساسی به این مهم نخواهد رسید. گل گهر و وینگو به اندازه کافی در سال های اخیر کسب تجربه کرده اند و می دانند در چنین بازی هایی چگونه بازی کنند و چطور امتیاز بگیرند. این کار را برای مس کرمان سخت خواهد کرد.

 

خونه به خونه مازندران - بادران تهران

میثاقیان در خانه

خونه به خونه و دوباره رویارویی با تیم اکبر میثاقیان. این بار جدال در حالی صورت می گیرد که خونه به خونه شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد. دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و برای پیروزی سوم آماده است. در آنسوی میدان اکبر میثاقیان این بار با تیم بادران به خانه فصل گذشته اش برگشته است. بادران اگر چه بازی ها را با شکست شروع کرده اما بازی دوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. این بازی با همه حواشی و حساسیت فقط یک بازی است. آنچه که از این بازی به یادگار می ماند یک بازی خوب است. نه رفتارهای زشت و توهین آمیز.

سپیدرود رشت - خیبر خرم‌آباد

نیازمند بازی منطقی

سیپدرود با دو پیروزی متوالی می خواهد نه امتیازی شود و برای رسیدن به این مهم باید خیبر خرم آباد را شکست دهد. تیمی که با سه غایب پا به این بازی می گذارد. سه بازیکن تیم خیبر خرم آباد به دلیل حمله فیزیکی به مربی تیم پارس جنوبی جم تا اطلاع ثانوی محروم شده اند.

حضور پرشور تماشاگران سپیدورد در ورزشگاه شهید عضدی رشت می تواند جلوه های زیبایی به این بازی بدهد. البته اگر موجب شود که تیم سپیدرود ارایه گر بازی احساسی شود نتیجه عکس خواهد داشت. سپیدرود برای کسب امتیازات بیشتر باید منطقی بازی کند.

اکسین البرز - استقلال اهواز

جبران مافات

اکسین البرز در دو بازی گذشته ارایه گر بازی تهاجمی بوده است که در یک مسابقه پیروز شد و در مسابقه دیگر شکست خورد. زدن 5 گل در دو بازی و خوردن 3 گل در همین تعداد بازی نشان می دهد تیم فیروز کریمی تیم فعالی است و کمتر توپ را در نیمه خودی به گردش در می آورد. حریف این هفته اکسین البرز تیم استقلال اهواز تیم سابق فیروز کریمی است که هفته گذشته شکست سنگینی را در برابر آلومینیوم اراک محتمل شد. آنهم با سه گل. باید به استقلال اهواز حق داد که در این بازی سخت و خارج از خانه به دنبال جبران مافات باشد.

راه‌آهن تهران - مس رفسنجان

طعم شیرین پیروزی

راه آهن در دو بازی گذشته طعم شیرین پیروزی را نچشیده است. هر چند یک امتیاز حساس از دیدار با ملوان در انزلی گرفت. مهدی پاشازاده می گوید تیمش از هفته چهارم و پنجم راه خواهد افتاد. البته این دلیلی نمی شود که راه آهن در هفته سوم پیروزی را جستجو نکند. حریف این هفته راه آهن در دو هفته اخیر متحمل شکست شده و امتیازی دشت نکرده است. به همین خاطر کسب یک امتیاز از این بازی هم مس رفسنجان را راضی خواهد کرد. بنابراین راه آهن باید منتظر ارایه بازی تدافعی از سوی حریف باشد.

 

آلومینیوم اراک - پارس جنوبی جم

بازی سخت

آلومینیوم اراک در بازی پیشین ارایه گر بازی خوبی در برابر استقلال اهواز بود و در نهایت پیروزی خود را با سه گل جشن گرفت. این نتیجه نشان داد شکست آلومینیوم اراک در هفته اول و مقابل ملوان فقط یک اتفاق بوده است. آلومینیوم باید بازی با تیم پارس جنوبی جم 6 امتیازی را تجربه کند. تیمی با مربیگری مهدی تارتار که در دو بازی گذشته گل نخورده است. این بازی برای هر دو تیم سخت است و طبیعتا تیمی پیروز خواهد شد که هوشمندانه تر بازی کند. حضور پرشور تماشاگران اراکی در استادیوم می تواند آلومینیوم را به کسب سه امتیاز بازی ترغیب کند.

ایرانجوان بوشهر- نساجی مازندران

کامیابی با مهاجم پرسپولیس

ایرانجوان بوشهر برای دومین هفته متوالی در خانه به میدان می آید و این بار میزبان تیم نساجی مازندران است. ایرانجوان اگر چه در دو بازی اخیر پیروز نشده اما تیم پرتلاشی نشان داده که با همه کمبودها هفته به هفته بهتر می شود. در نقطه مقابل نساجی به خوبی شکست در هفته اول را با پیروزی در بازی با نفت مسجد سلیمان جبران کرد. نساجی از آنجایی که به دنبال صعود به لیگ برتر است طبیعی است در این بازی هم سه امتیاز را جستجو کند. محمد عباس زاده مهاجم پیشین پرسپولیس این روزها حضور فعالی در ترکیب نساجی دارد و در بازی قبلی هم دو گل زده است.

نفت مسجدسلیمان - فجرسپاسی شیراز

صعود یا ماندن

نفت مسجد سلیمان در شرایطی مهیای بازی با فجر سپاسی شیراز می شود که دیروز رسانه ها از غیب سهراب بختیاری زاده در تمرینات این تیم خبر داده بودند. در چنین شرایطی ادامه مسیر برای تیم سخت خواهد بود و اگر قرار به این مشکلات باشد ماندن در جمع تیم های دسته اولی هم سخت می شود و چه رسد به صعود به لیگ برتر. در نقطه مقابل فجر سپاسی تا اکنون پیروزی نداشته و حرف زدن از مشکلات مالی این تیم تکرار مکررات است. فجر باید با همه مشکلات بسازد و بسوزد و حرف زدن از مشکلات مالی تنها توان مبارزه این تیم را پایین خواهد آورد./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anwly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفت تیم خوزستانی در لیگ 2
اختصاصی/