تاریخ انتشار: 1395/05/29 16:47
کد خبر: 266835

مورینیو: مربیگری در یونایتد ، اوج کار من است

مورینیو که پیش از این سابقه هدایت پورتو، چلسی، اینتر و رئال را در کارنامه دارد، از این فصل روی نیمکت یونایتدها وظیفه هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد. او امشب برای اولین بار در لیگ برتر در اولدترافورد به عنوان مربی منچستر یونایتد روی نیمکت این تیم خواهد نشست. شیاطین سرخ امشب به دیدار ساوتهمپتون خواهد رفت.
مورینیو: مربیگری در یونایتد ، اوج کار من است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / مورینیوی 53 ساله در آستانه این بازی به اسکای اسپورتس گفت:" من در دوران مربیگری خودم روی نیمکت تیم های بزرگی نشسته ام اما به نظر می رسد که مربیگری یونایتد، اوج حرفه ام محسوب می شود. البته خیلی زود به اوج رسیده ام چون معتقدم هنوز سال های زیادی به پایان دوران مربیگری من باقی مانده است. شوخی نمی کنم چون قصد دارم تا 70 سالگی به این کار ادامه دهم.

 

من بارها و بارها به عنوان رقیب در اولدترافورد حضور داشته و تیم هایم را مقابل یونایتد هدایت کرده ام. همیشه این اتفاق برایم لذتبخش بوده است. با این وجود رابطه من با هواداران یونایتد همیشه خوب بوده است و هرگز رفتار ناپسندی از سوی آنها ندیده ام. ارتباطم با سر الکس فرگوسن نیز همیشه خوب بوده است. به یاد دارم که اولین بار در اولدترافورد برای شادی گل شروع به دویدن کردم(دیدار یونایتد و پورتو در لیگ قهرمانان سال 2004)."

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaxgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات آقای خاص در خصوص آمادگی جسمانی پل پوگبا