تاریخ انتشار: 1395/05/29 17:36
کد خبر: 266821

تعطیلات یک ماهه لیگ برتر / استقلال برنده بزرگ و پرسپولیس بازنده اصلی

پس از برگزاری ۴ هفته از لیگ ،شاهد تعطیلی یک ماهه مسابقات هستیم.
تعطیلات یک ماهه لیگ برتر / استقلال برنده بزرگ و پرسپولیس بازنده اصلی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بارها دیده شده که در کوران یک رقابت طولانی ایجاد یک وقفه باعث شده تا بعضی از تیمها به خوبی به بازیابی خود پرداخته و روند رو به رشدی بعد از تعطیلات داشته باشند از سوی دیگر برخی از تیمها ضرباهنگ خوب قبل از تعطیلات را از دست دادند.با این اوصاف بد نیست نگاهیی داشته باشیم به تیمهایی که بیشترین سود یا ضرر احتمالی را از توقف لیگ خواهند داشت.

 

برنده ها:

استقلال: بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر، استقلال تهران به این تعطیلی احتیاج داشت . استقلال  در ۴ بازی نخست موفق به پیروزی نشد  این امر ضعیفترین شروع تاریخ استقلال را رقم زد و شاید ادامه لیگ این باشگاه را در بحرانی عمیق تر فرو می برد. این فرصت یک ماهه فرصت طلایی برای تیمی است که کادر فنی جدید در این فصل به روی کار آورده و در ترکیب اصلی تغییرات زیادی داشته تا بتوانند هماهنگی و شناخت بیشتری از هم پیدا کنند. نفرات انتخابی کارلوس کی روش هم بیشترین کمک را به منصوریان کرده تا این تیم با در اختیار نداشتن تنها ۲ ملی پوش قادر باشند حداکثر میزان آمادگی را برای شروع لیگ کسب کنند.

تراکتورسازی: شاید با توجه به نتایج خوب تراکتورسازی در شروع لیگ شانزدهم نباید این تیم از تعطیلی لیگ چندان خوشحال باشد ولی با توجه به مرمت ورزشگاه بزرگ یادگار امام(ره)، تا به این جای فصل تراکتورسازان از بزرگترین سرمایه خود یعنی هواداران به صورت حداقلی استفاده کرده است و تعطیلی لیگ موجب شد تا این تیم بازی کمتری خارج از ورزشگاه اصلی تبریز بازی کند.

نفت تهران: نفت تهران فرصت آماده سازی ابتدای فصل را به علت تغییر مالکیت باشگاه از دست داد و پس از آن کادر فنی فرصت اندکی برای تدارک مناسب جهت شروع فصل  داشت.این تعطیلی یک ماهه ،فرصت مغتنمی برای زردپوشان تهرانی جهت آمادگی هر چه بیشتر در ادامه لیگ خواهد بود.

صبا:صبا مثل فصل گذشته بسیار دیر بسته شد و تکلیف کادر فنی این تیم پس از اکثر تیمها مشخص شد همین امر سبب شد تا صمد مرفاوی از تعطیلی لیگ ابراز خوشحالی کند.

بازنده ها:

پرسپولیس: پرسپولیس قطعا بزرگترین متضرر تعطیلی لیگ محسوب می شود. این تیم که شروع قابل تحسینی در شروع لیگ داشته حال این توقف می تواند به این روند خوب لطمه بزند اما این کل صورت مساله نیست.پرسپولیس با ۶ ملی پوش از بیشترین تعداد ملی پوش بهره مند است که همگی نفرات کلیدی این تیم محسوب می شوند که در این مدت تعطیلات در تمرینات پرسپولیس غایب خواهند بود پرسپولیس ملی پوشانش را خسته از سفر طولانی چین، تنها ۴ روز قبل از سخت ترین و حساس ترین ۳ هفته فصل یعنی بازی با تراکتورسازی ، استقلال و سپاهان در اختیار خواهد داشت.برانکو که قبل از شروع فصل بزرگترین چالش را با کی روش بر سر اردوی تدارکاتی تیم ملی داشت کار سختی برای آماده نگه داشتن تیمش بعد از تعطیلات دارد.

صنعت نفت آبادان: هیچ تیمی اندازه طلایی پوشان آبادان نتوانسته در شروع لیگ جلب توجه کند کسب ۷ امتیاز برابر تیمهایی نظیر سپاهان ، استقلال و تراکتورسازی برای تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر غیر قابل باور می باشد و باید دید پس از تعطیلات نیز می توانند این روند را ادامه دهند.

 

گزارش از محمد قاضی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrxlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا منصوریان از برانکو تقلید می کند؟