تاریخ انتشار: 1395/05/30 10:06
اختصاصی/
کد خبر: 266722

حواشی دیدار فولاد یزد و ملوان

بازی دو دقیقه زودتر از موعد مقرر آغاز شد.
حواشی دیدار فولاد یزد و ملوان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فولاد با پیراهن نارنجی و شورت ورزشی و جوراب مشکی و ملوانی ها یکدست سفیدپوش راهی میدان شده بودند .

حامد حیدری مدافع میانی فولادی ها که فصل پیش در دسته دوم توپ می زده  و طی تست گیری به جمع یزدی ها پیوسته برای اولین بار با پیراهن فولادیزد به میدان آمد . هم چنین علی صبوری مهاجم فصل پیش نفت تهران و موسی شهبازی مهاجم پیشین شهرداری اردبیل اولین بازی خود در استادیوم شهیدنصیری را تجربه کردند.

علیرضا بیک زاویه سرگروه بازیکنان فولادیزد بود و سعید یوسف زاده کهنه کار نیز بازوبند کاپیتانی ملوانی ها را به بازو بسته بود.

حدود ۱۵ تماشاگر از انزلی برای حمایت قوی سپید به یزد آمده بودند که در پشت نیمکت این تیم روی سکوهای  کنار جایگاه ویژه مستقر شده بودند .

برای اولین بار در یزد قانون کولینگ بریک از سوی داور اعمال شد بدین ترتیب که در دقیقه ٣۰ هر نیمه از سوی مجید پورعلی قاضی میدان بازی قطع شد تا بازیکن هر دو تیم به مدت سه دقیقه آب بنوشند و دمای بدن خود را پایین بیاورند .

این موضوع در حالی رخ داد که کادر فنی فولادیزد اعتقاد داشتند دمای هوا هنگام مسابقه به خصوص در نیمه دوم کمتر از ٣٢ درجه سانتیگراد بوده است و نیازی به توقف و اجرای این قانون نبوده است و به نوعی امتیاز میزبانی از تیمشان سلب شده است. 

در طول مسابقه هرگز محمد مایلی کهن از روی نیمکت بلند نشد و کمک دوم او بازیکنان ملوان را کوچ می کرد . البته این وظیفه در تیم فولادیزد برعهده هوشنگ کیا دستیار آسیابانپور بود.

هواداران یزدی برای تحریک محمد مایلی کهن به تناوب علی دایی را مورد تشویق قرار می دادند.

در پایان نیمه اول بین هواداران دو تیم درگیری کوچکی رخ داد که با دخالت لیدرهای دو تیم خیلی زود ختم به خیر شد.

حاضران در کلاس مربیگری C آسیا به همراه مهندس محمد رضا خطیب مدرس این دوره در استادیوم حاضر شده بودند و کار دو تیم را با دقت زیر نظر داشتند.

نایب رییس و دبیر هیئت فوتبال استان و یکی از کاندیداهای ریاست هیئت و همچنین نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه تنی چند از پیشکسوتان فوتبال استان در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی را به نظاره نشسته بودند.

از ابتدای بازی چهار عکاس در کنار زمین و تنی چند از اصحاب رسانه در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که البته حقارت این جایگاه باعث شد جای کافی برای تمامی این عزیزان فراهم نباشد.

کادر فنی فولادیزد در پایان هر نیمه از اینکه داور به راحتی از کنار یک خطای مشکوک به پنالتی این تیم گذشته بود اظهار ناراحتی شدید می کردند.

سعید صادقیان مربی فصول گذشته فولادیزد امروز پس از سه سال دوری با لباس شخصی روی نیمکت فولادیزد نشست . 

در لیست و حتی روی نیمکت فولادی ها خبری از محمدرضا قدرتی پور دروازه بان تازه جذب شده این تیم نبود گویا این بازیکن هنوز نتوانسته با صبای قم تسویه کند.

همگان به دنبال سالار افراسیابی هافبک تازه وارد فولاد یزد بودند اما پس از لحظاتی مشخص شد این بازیکن از لحاظ مالی با این باشگاه به توافق نرسیده و یزد را ترک کرده است.

در ترکیب اولیه فولادی ها پنج بازیکن بومی بطور ثابت به میدان رفتند که البته با ورود محمد حسین دهقان جوان در نیمه دوم بیش از شصت درصد تیم بومی شد . در ضمن سیدجواد شفیعی پور به دلیل عدم اجازه پزشکان و رضا بیک  با تشخیص کادر فنی روی نیمکت نشستند . 

در نیمه دوم مسابقه شش تعویض انجام شد که این تعویض ها را مجتبی بیطرف داور بلند قامت و تنومند یزدی که در حال حاضر ریاست شعبه مرکزی یکی از بانکهای استان را برعهده دارد به عنوان گوینده ورزشگاه اعلام نمود.

در پایان بازی محمد مایلی کهن به دلیل عدم تجهیز استادیوم شهید نصیری یزد به سالن کنفرانس مطبوعاتی حاضر به مصاحبه نشد اما پس از درخواست های مکرر خبرنگاران نادر فریاد شیران به سالن اصلی هیئت فوتبال استان آمد و پاسخگوی سئوالات خبرنگار صداوسیما شد. 

هواداران یزدی که  سخت به تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی به سود فولاد در دقایق پایانی ناراحت بودند پس از سوت پایان با صدای بلند اعتراض خود را به گوش تیم داوری رساندند.

به مانند بازی اول خانگی فولادی ها  مدیرعامل این باشگاه در استادیوم حاضر نبود اما رضا شیردل قائم مقام او در جایگاه حاضر بود..

در حالی که پس از جدایی رضا شیردل از فولاد در فصل قبل شایعاتی مبنی بر اختلاف او و محمدرضا خطیب شنیده می شد این دو مربی با خوشرویی از هم استقبال و در کنار هم بازی را دنبال کردند.

چند تن از داوران فعال استان در کنار پیشکسوتان این امر از ردیف پایین جایگاه بازی ملوان و فولاد را به تماشا نشستند.

 با توجه به برگزاری رقابت های المپیک بازار بحث در مورد نتایج ورزشکاران ایرانی و همچنین پیگیری نتایج کشتی گیران در بین حاضران در جایگاه داغ بود.

از رفتار و حرکات کادرفنی و همراهان قوی سپید مشخص بود که از کسب نتیجه تساوی رضایت دارند.

تا بیست دقیقه پس از پایان بازی گروهی از هواداران یزدی استادیوم را ترک نکرده بودند . آن ها با عصانیت دوربین صدا و سیما را فرا می خواندند تا صدای اعتراض خود از داوری را به گوش مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5g8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین ثاقبی : برای سه امتیاز میرویم  /امیدوارم ملوان و سپیدرود به همراه هم به لیگ برتر صعود کنند