تاریخ انتشار: 1395/05/30 10:48
کد خبر: 266711

علی نیکبخت: مجبور بودیم مقابل سپیدرود دفاعی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت : در دیدار برابر سپیدرود رشت ، مجبور به ارائه یک بازی دفاعی بودیم.
علی نیکبخت: مجبور بودیم مقابل سپیدرود دفاعی بازی کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نیکبخت پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپیدرود گفت : هدف ما نباختن بود که در نهایت با کسب نتیجه تساوی ، به هدف خود دست یافتیم .

وی اظهار کرد : با توجه به محدودیت نفرات و همچنین محرومیت سه بازیکن تیم خیبر خرم آباد ، ما مجبور بودیم که با روش دفاعی مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت ظاهر شویم و با سیستم دفاعی بازی کنیم و چشم به ضد حملات داشته باشیم .

نیکبخت ادامه داد : البته تیم فوتبال سپیدرود رشت از بازیکنان با تجربه ای برخوردار است و این در حالیست که تیم ما آن تجربه لازم را ندارد و از 11 بازیکن داخل زمین ، 10 بازیکن از خرم آباد بودند که این، یک رکورد محسوب می شود .

وی بیان کرد : هدف ما نیز سازندگی در تیم فوتبال خیبر خرم آباد است و به همین دلیل با بازیکنان جوان، رقابت ها را آغاز کردیم البته نیم نگاهی نیز به صعود داریم اما هدف اصلی ما ، سازندگی در این باشگاه است .

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد یادآور شد : با توجه به اینکه سه هفته از لیگ دسته اول سپری شده ، اما من حدود دو هفته است که این تیم را دراختیار گرفته ام و به همین دلیل، تیم فوتبال خیبر خرم آباد دوره بدنسازی را از دست داده و همچنین خیلی دیر بسته شده است .

نیکبخت بیان کرد : امیدواریم که در ادامه لیگ ، این تیم نیز شرایط آرمانی خود را پیدا کند و بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند و بتوانیم نتایج قابل قبولی را در رقابت های فصل جاری کسب کنیم ./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kax6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: ده دقیقه تمرکز نداشتیم و همین کار مارا خراب کرد