تاریخ انتشار: 1395/05/30 11:35
کد خبر: 266702

تاج: کارلوس کی‌روش مسئول مستقیم نتایجی است که بدست می‌آورد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همان طور که کیمیا علیزاده به عنوان نخستین زن ایران موفق شد در تاریخ المپیک به مدال برسد و همه ایرانیان از این اتفاق خوشحال هستند، مطمئنا تمام هموطنان نیز از صعود تیم ملی به جام جهانی خوشحال می‌ شوند.
تاج:  کارلوس کی‌روش مسئول مستقیم نتایجی است که بدست می‌آورد

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال،  در خصوص سفرش به سوئیس و دستاوردهای این سفر گفت:

سفر فوق‌العاده‌ای داشتیم و در همین زمینه خبرهای خوبی در راه است. این سفر دستاوردهای مطلوبی داشت ضمن اینکه جلسه خوبی را نیز با اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فیفا برگزار کرده و مطالبات مالی خود را از فیفا پیگیر شدیم.

وی افزود:

در مجموع سفر موفقیت آمیزی بود چرا که پیگیری‌های لازم در مورد پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال ایران را به عمل آورده و فکر می‌ کنم طی چند روز آینده اتفاقات خوبی در این مورد رخ دهد. باز هم تأکید می‌کنم که در این زمینه خبرهای خوبی در راه است.

تاج در مورد اینکه بحث لباس‌های تیم ملی به کجا انجامید گفت:

یک گروه کارشناسی را تعیین کردیم و بررسی‌هایمان در این مورد آغاز شده است. ضمن اینکه مشکلات مربوط به لباس فعلی را با اسپانسر لباس‌های تیم ملی در میان گذاشته  ایم چرا که اعتقاد داریم به طور قطع باید شانیت ملی‌پوشان ما حفظ شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:

مشکلات تیم ملی یکی یکی در حال رفع شدن است و من همین جا قول می‌ دهم از این پس مشکلاتی مانند لباس، پرواز چارتر و مشکلاتی از این دست را در تیم ملی فوتبال ایران نخواهید دید.

وی در مورد آخرین وضعیت کی‌روش و پیام‌هایی که او در مورد عدم حمایت از تیم ملی منتشر می‌ کند گفت:

ما با کی‌روش تعامل خوبی داریم و اگر او صحبتی راجع به حمایت از تیم ملی انجام می‌دهد، هدف همه ما حمایت از این تیم است. همان طور که کیمیا علیزاده به عنوان نخستین زن ایران موفق شد در تاریخ المپیک به مدال برسد و همه ایرانیان از این اتفاق خوشحال هستند، مطمئنا تمام هموطنان نیز از صعود تیم ملی به جام جهانی خوشحال می‌شوند.

تاج گفت:

مطمئن باشید از موفقیت تیم ملی نه تنها مردم ایران بلکه کارلوس کی‌روش هم خوشحال می‌شود چون او مسئول مستقیم کادر فنی و نتایجی است که بدست می‌آورد و اگر صحبتی در زمینه تیم ملی و حمایت از این تیم انجام می‌دهد، مطمئنا به دنبال نتایج خوب و وضعیتی مطلوب برای ملی‌پوشان است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی نیز افزود:

تیم ملی در حال حاضر در اردوی تدارکاتی ایتالیا به سر می‌برد ضمن اینکه شب گذشته موفق شد اولین دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. در حال حاضر همه چیز سرجایش است و همه برنامه‌های کی‌روش به طور مرتب در حال اجرا است.

به گزارش فارس، مهدی تاج که شب گذشته در برنامه تجلیل از خانواده شهدای باغ فیض و مراسم نکوداشت این شهدا شرکت کرده بود در این مورد نیز گفت:

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j9lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایفمارک اسباب کشی کرد/ تاج هماهنگ تر از کفاشیان با سرمربی