تاریخ انتشار: 1395/05/30 13:23
اختصاصی/
کد خبر: 266673

تحلیل کامل بازی آلومینیوم اراک-پارس جنوبی جم/ پارس جنوبی منظم تر از همیشه

دو تیم آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم دیروز به مصاف هم رفتند.
تحلیل کامل بازی آلومینیوم اراک-پارس جنوبی جم/ پارس جنوبی منظم تر از همیشه

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم درحالی رو به روی یکدیگر صفارایی کردند که از شرایط متفاوتی نسبت به هم برخوردار بودند. بازی با حملات نصفه و نیمه ی پارس جنوبی آغاز شد.

پارس جنوبی تا دقیقه ی 10 از حریف خود بهتر کار می کرد و توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از دقیقه 10، این یاران داوود مهابادی بودند که اولین خطر را روی ضربه ی ایستگاهی به سمت دروازه ی محمدعلی رمضانیان روانه ساختند.

بازی با خطاهای بی مورد بازیکنان دو تیم ریتم خود را از دست داد و نیمه ی اول این بازی هیچ نکته ی فنی دیگری نداشت.

نیمه ی مربیان را بی شک باید گفت مهدی تارتار برد. او با چند تغییر جزئی در ترکیبش و دو فوروارد کردن خط حمله اش، به خوبی توپ ها را از کناره ها روی دروازه ی میررسول حسینی می ریخت و همین امر سبب شد تا مدافعین آلومینیوم در برهه ای از زمان، در بازی سرگردان شوند.

مهابادی که از تغییر سیستم تیم حریف مطلع شد، یکی از بالهای کناری اش را کم کرد و به هافبک های خود افزود. این تغییر وضعیت وی به نحوی جواب داد و حداقل می توان گفت که 10 دقیقه اراکی ها ساحب توپ و میدان بودند.

دو تیم که محوریت حمله هایشان از شروع مجدد ها و شوت از راه دور بود، در این دو امر بی نتیجه بودند و در نهایت دو تیم با نتیجه 0-0 به کار خود پایان دادند تا تقابل بهترین خط حمله و دفاع لیگ یک، بدون گل به پایان برسد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gwp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدعلی رمضانیان سه بازی سه کلین شیت
اختصاصی/