تاریخ انتشار: 1395/05/30 14:18
کد خبر: 266659

جباری: منصوریان باید دستیار خارجی بیاورد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال، سایپا و نفت تهران نیست چون حتی بردهای این تیم هم زیر سوال است، پس باید کادر فنی قوی داشته باشد.
جباری: منصوریان باید دستیار خارجی بیاورد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی جباری در خصوص حضور وزیر ورزش در منزلش و دلایل این اتفاق گفت: آقای وزیر گفته بودند به خاطر عمل جراحی که من داشتم و همچنین بیماری دخترم تصمیم داشتند به من سر بزنند. البته آقای گودرزی لطف کردند و جا دارد از همین جا از ایشان تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا پیش از این مدعی شده بود که چرا نباید پیشکسوتان استقلال به وزارت ورزش نزدیک شوند، گفت: این حرف مال چند ماه پیش بود و من گلایه داشتم که وقتی دیگران به دیدار وزیر ورزش می‌روند ما استقلالی‌ها هم باید این کار را انجام دهیم.

جباری در خصوص اینکه با حضور مدیریت جدید چه اتفاقاتی در مورد پیشکسوتان رخ داده گفت: هنوز به نتایجی که دلمان می‌خواست نرسیدیم اما قول‌هایی دادند و حرکت‌هایی صورت گرفته که یکی دو مورد از آنها را دیده‌ایم. قرار شد کمیته‌ای در قالب کمیته فنی تشکیل شود و از ما نظرخواهی کردند و ما هم قول دادیم نهایت همکاری را با باشگاه داشته باشیم. پیشکسوتان سرمایه‌های استقلال هستند که ما اگر از طرف باشگاه قدمی برداشته شود ما هم چند قدم به سمت آنها پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه امروز نشستی را با افتخاری برگزار کرده است، گفت: امروز جلسه‌ای را با آقای افتخاری در مورد کمیته فنی و صندوق پیشکسوتان برگزار کرده و قرار است نفراتی را به باشگاه برای تشکیل کمیته فنی معرفی کنیم. البته دوستان با پیشنهاداتی که ما دادیم موافقت کردند که این حرکت یک حرکت مثبت و رو به جلو هم برای باشگاه و هم برای خاک‌خورده‌های استقلال است. قرار است دوشنبه با پیشکسوتان نشستی را برگزار و نفراتی را که می‌توانند در کمیته فنی فعالیت داشته باشند را به باشگاه معرفی کنم.

جباری در خصوص آخرین وضعیت استقلال و همچنین انتقاداتی که دستیاران علیرضا منصوریان مطرح کرده بود، گفت: برداشتی که داشتم را در همین 4 هفته‌ای که گذشت دیدید. من قبلا نظرم این بود که دستیاران منصوریان در شرایط سخت نمی‌توانند به او کمک کنند و فکر می‌کنم در این 4 هفته همه چیز مشخص شد. من منصوریان را قبول دارم و می‌دانم که برای استقلال خیلی زحمت کشیده و در زمان بازیگری‌اش یکی از متعصب‌ترین‌ها بوده است.

وی تاکید کرد: همه می‌دانند که استقلال زیر ذره‌بین است و حتی برد این تیم را هم بعضی هواداران زیر سوال می‌برند پس چنین تیمی با این همه هوادار کادر فنی قوی می‌خواهد. چه اشکالی دارد یک مربی خارجی خوب کنار منصوریان باشد؟

جباری در خصوص اینکه همین کادر فنی فصل گذشته نفت تهران را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به بهترین جایگاه رسانده‌اند، گفت: من حرف شما را قبول دارم ولی با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم استقلال، نفت و سایپا و تیم‌های دیگر نیست. استقلال تیمی است که طرفدار دارد و همه زیر ذره‌بین هستند. یک مربی خارجی باید به کادر فنی استقلال اضافه شود که منصوریان بهتر تصمیم بگیرد. من این حرف‌ها را نمی‌زنم که در استقلال جایگاه بگیرم ولی دلم برای هواداری می‌سوزد که در خیابان من را می‌بیند و اشک می‌ریزد.

وی تاکید کرد: شاید باور نکنید چند وقت پیش چند هوادار میانسال در خیابان به من گفتند آقای جباری شما با این سن و سال در ترکیب استقلال باشید از خیلی‌ها بهترید! وقتی این حرف‌ها را می‌زنند یعنی از سر عشق به تیم‌شان نگاه می‌کنند. پرسپولیس مربی خارجی دارد و دستیاران برانکو به او خیلی کمک می‌کنند. ما هم نباید لجاجت کنیم و بگوییم این کادر فنی خوب است البته من همه اعضای کادر فنی استقلال را دوست دارم و می‌دانم که آنها استقلالی هستند و زحمت کشیده‌اند. آنها باید باشند ولی یک مربی خارجی هم به تیم اضافه شود.

جباری در پایان صحبت‌های خود گفت: منصوریان یک فرد زحمت‌کش است و من خیلی او را دوست دارم ولی به او توصیه می‌کنم به فکر خودش باشد. او به راحتی علیرضا منصوریان نشده است. او از پدرش سوال کند که من را چقدر قبول دارد. پدر منصوریان به همه می‌گوید هیچ کس مثل علی جباری نمی‌شود. ما هم می‌خواهیم وقتی منصوریان در استقلال نتیجه می‌گیرد در خیابان از او طرفداری کنیم و سرمان را بالا بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kagpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان برای خروج از بحران چه کار کند؟


نامجومطلق: تمرکز منصوریان را بهم نزنید
امیدوارم حضور فریبا به خواسته منصوریان باشد نه باشگاه