تاریخ انتشار: 1395/05/30 14:51
کد خبر: 266649

صحبت پورحیدری درمورد استقلال و تحولات اخیر

منصور پورحیدری در گفتگویی، درباره تغییر جایگاهش در باشگاه استقلال و انتخاب نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست جدید باشگاه، گفت: طی روزهای اخیر کمی ضعیف‌تر شده بودم، از قبل هم با آقای عبدالهی هماهنگ کرده بودم که اگر بنده نتوانستم، او خودش کارها را جلو ببرد. برخی استادیوم‌ها و زمین‌های تمرین هم هم آنقدر پله داشت که کارم را سخت‌تر می کرد؛ مثل بازی استقلال با پیکان که ۳۰ پله بین زمین و رختکن بود و برای من رفت و آمد بسیار سخت بود.
صحبت پورحیدری درمورد استقلال و تحولات اخیر

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،عبداللهی قبل از این هم در برخی جلسات و مسابقات شهرستان کارها را جلو می‌برد. وقتی دیدم گرما واقعا اذیتم می‌کند به او گفتم که کارها را جلو ببرد.

سرپرست پیشین استقلال در ادامه در مورد انتخاب بهتاش فریبا به عنوان مدیرفنی استقلال، گفت: ایشان هم به کادر اضافه شدند تا استقلال از تجربه وی استفاده ببرد. امیدوارم این تجربه منتقل شود و استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد اینکه چرا خود وی مدیر فنی نشد، گفت: سختم بود که هر روز سر تمرین استقلال حاضر شوم. بهتاش فریبا می‌تواند این کار را انجام بدهد.

پورحیدری در مورد اینکه این تصمیم که فریبا هم مدیر فنی باشد هم روی نیمکت بنشیند، گفت: به هر حال هدف همه کمک کردن است. امیدوارم استقلال شرایط خوبی پیدا کند. این از همه چیز مهمتر است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gwd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصویری از مربی پرسپولیسی در تمرین استقلال