تاریخ انتشار: 1395/05/30 15:42
کد خبر: 266627

کادر 9 نفره منصوریان برای خروج از بحران/ فرصتی کوتاه برای ترمیم نقاط ضعف

با اضافه شدن بهتاش فریبا به کادرفنی تیم فوتبال استقلال حالا مربیان این تیم از نظر تجربه هم شرایط بهتری پیدا کرده است.
کادر 9 نفره منصوریان برای خروج از بحران/ فرصتی کوتاه برای ترمیم نقاط ضعف

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بهتاش فریبا روز چهارشنبه به عنوان مدیرفنی استقلال انتخاب شد و با سمت مربیگری می تواند از شروع لیگ روی نیمکت آبی ها بنشیند تا تعداد کادرفنی این تیم بسیار بیشتر از قبل شود.

در حال حاضر بهتاش فریبا به همراه محمد خرمگاه، علی چینی، صالح مصطفوی، استیو جونز، حمید بابازاده، کیانوش فروزش و مهدی خانبانی کادرفنی علیرضا منصوریان را تشکیل می دهند. این اتفاق در حالی است که با جانشینی نصرالله عبداللهی به جای منصور پورحیدری در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال تعداد اعضای فنی تیم فوتبال استقلال به 10 نفر هم می رسند.

در بین اعضای کادرفنی استقلال استیون جونز مربی بدنساز این تیم با دریافت دستمزد 420 میلیون گران ترین نفر است. او که سابقه کار در تیم های بزرگ دارد امیدوار  است که بتواند بدن بازیکنان را آماده شروع لیگ کند.

در این بین محمد خرمگاه، صالح مرتضوی و علی چینی یاران وفادار منصوریان محسوب می شوند که در 2 سال حضور در نفت تهران و البته این امید او را همراهی کرده بودند و بی تردید سرمربی جوان آبی ها به او اعتقاد زیادی داشته است که آنها را به تیم بزرگی مثل استقلال آورده است. محمد خرمگاه با 225 میلیون تومان، صالح مصطفوی با 120 میلون و علی چینی با 100 میلیون تومان دستمزد نشان داده اند که حضورشان روی نیمکت استقلال چندان به خاطر مسائل مالی نبوده است.

اما نکته جالب همکاری نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا است، 2 مردی که نقش مهمی در استقلالی کردن منصوریان در دوران بازیگری اش داشتند. این 2 در لیگ آزادگان سال 74-73 سرمربی و مربی استقلال بودند و در همان سال منصوریان را از پارس خودرو به جمع آبی های تهرانی اضافه کردند. حالا این دو ماموریت مهم تر در استقلال دارند و باید تیم تازه پا گرفته منصوریان را از بحران خارج کند، اتفاقی که برای منصوریان حکم مرگ و زندگی را دارد.

علیرضا منصوریان با این کادرفنی که تلفیقی از جوان ها و باتجربه ها هستند، امید زیادی دارد که بتواند تیمش را از شرایطی که در آن گرفتار شده نجات بدهد. استقلال در 4 بازی اول خود تنها 2 امتیاز کسب کرده است و با توجه به اینکه این تیم باید در هفته ششم به مصاف پرسپولیس برود، علیرضا منصوریان به همراه کادرفنی جدیدش کمتر از یک ماه فرصت دارند که استقلال را به جاده موفقیت برگردانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k5ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتخاب فریبا، اولین هشدار به منصوریان