تاریخ انتشار: 1395/05/30 16:50
کد خبر: 266601

رونالدو، واسطه مانگار شدن خامس در رئال

خامس رودریگز در رئال ماندنی خواهد شد و با وجود پیشنهادات خوبی که برای وی به باشگاه رئال مادرید رسیده او این تیم را ترک نخواهد کرد.
رونالدو، واسطه مانگار شدن خامس در رئال

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، خامس فصل گذشته چه در زمان حضور بنتیس و چه با آمدن زیدان، نتوانست درخشش فصل 2014-2015 را تکرار کند و رفته رفته به یک نیمکت نشین بدل شد. او در مقطع پایانی فصل گذشته در هیچیک از بازی های بزرگ و حساس رئال به جز دقایق انتهایی دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

 

ستاره کلمبیایی پس از اتمام فصل به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در کوپا آمه ریکا رفت و آنجا در مصاحبه ای جنجالی به انتقاد ار شرایطش در رئال پرداخت هرچند که کمی بعد با تعدیل حرف هایش، از اشتیاق برای ادامه حضور در رئال مادرید سخن گفت با این حال رسانه های اسپانیایی به خصوص مارکا از تمایل باشگاه برای فروش او خبر دادند.

 

چند روز پیش تیتر یک مارکا به قرار گرفتن خامس در فهرست فروش اشاره داشت اما زیدان در نشست خبری دوشنبه گذشته خود صراحتا از تمایلش برای حفظ ستاره کلمبیایی سخن گفت.

امروز آ اس در همین رابطه گزارش داد که از سوی مسئولان باشگاه رئال مادرید به خامس اطلاع داده شده است که به پیشنهادات رسیده برای وی پاسخ رد داده  شده است و این به معنای تمایل زیدان برای ماندنی شدن ستاره کلمبیایی است.

 

به ادعای آ اس، نقش کریستیانو رونالدو در ماندگار شدن خامس بسیار مهم بوده است. خامس بازیکن محبوبی در رختکن رئال است و به خصوص روابط بسیار نزدیکی نیز با رونالدو دارد.

صحبت های رونالدو با او و احتمالا مدیران رئال در حفظ خامس بسیار تاثیر گذار بوده است. رونالدو چندی پیش در اینستاگرام خود عکسی با خامس منتشر کرد که زیر آن نوشته شده بود خوشحال باش. عکسی که نشان می داد رونالدو  از ماندنی شدن خامس اطمینان حاصل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gwn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین اختصاصی رونالدو برای بازی با سوسیداد