تاریخ انتشار: 1395/05/30 17:46
کد خبر: 266585

سونامی در استقلال بعد از تساوی برابر پیکان

هرچند بعد از تساوی استقلال برابر پیکان در هفته چهارم لیگ‌برتر و البته حضور این تیم در رده‌های پایینی جدول از سوی اعضای هیات مدیره آبی‌ها با واکنش رسمی روبه‌رو نشد با این حال به نظر می‌رسد این نتایج تبعات زیادی برای این باشگاه به بار آورده است. سونامی در استقلال بعد از تساوی برابر پیکان
سونامی در استقلال بعد از تساوی برابر پیکان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، بعد از تساوی استقلال برابر پیکان که با قعرنشینی این تیم همراه شد اعضای هیات مدیره این باشگاه آشکارا نارضایتی خود را نشان دادند هر چند که موضع‌گیری رسمی در مورد این اتفاق انجام ندادند. از خداحافظی منصور پورحیدری از سمت سرپرستی استقلال گرفته تا حضور بهتاش فریبا به عنوان مدیرفنی این باشگاه همه و همه اتفاق‌هایی بود که نشان می‌دهد اعضای هیات مدیره باشگاه هرگز از نتایج راضی نیستند.

 

 

سکوت منصوریان

هرچند منصوریان از بعد از تساوی با پیکان تا حالا اظهارنظری درباره نتایج استقلال نکرده است، با این حال به نظر می‌رسد که این سکوت هرگز از سر رضایت نیست. در مدت یک هفته‌ای که این نتیجه اتفاق افتاده است انواع و اقسام شایعات در مورد کادرفنی استقلال به وجود آمده است، از اولتیماتوم به منصوریان گرفته تا شایعه تقویت کادرفنی این باشگاه که حالا جدی‌تر هم شده است. منصوریان به دلایل شخصی خود فعلا سکوت کرده است اما در صورت ادامه این شایعات بعید است که ساکت بنشیند.

 

 

جدایی پورحیدری

روز چهارشنبه بود که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه‌ای ترتیب دادند و در آن منصور پورحیدری را از سمت سرپرستی این تیم برداشتند تا نصرالله عبداللهی از این به بعد به جای او فعالیت کند. منصور پورحیدری که سال‌ها در استقلال حضور داشت به دلیل آنچه بیماری وی خوانده شده است، از سمت سرپرستی این باشگاه کنار رفت و نصرالله عبداللهی که در نیم فصل گذشته به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در استقلال فعالیت می‌کرد، دوباره به کادر این تیم اضافه شود.

 

 

انتخاب فریبا به عنوان مدیرفنی

استقلال تا پیش از بازی با پیکان پستی به نام مدیرفنی نداشت اما بعد از اینکه استقلال در پایان هفته چهارم لیگ‌برتر به رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی سقوط کرد، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم گرفتند که بهتاش فریبا را به عنوان مدیرفنی این باشگاه انتخاب کنند. فریبا شخصی است که منصوریان را در زمان بازیگری‌اش به استقلال آورد و رابطه بسیار نزدیکی با سرمربی جوان آبی‌ها داشت و باید دید آیا حضور او می‌تواند استقلال را از این شرایط خارج کند یا نه.

 

 

کادرفنی استقلال تغییر می کند؟

شاید آخرین تغییری که در استقلال پیش از شروع لیگ به وجود بیاید، تغییر کادرفنی این باشگاه است. هرچند قرار است از این به بعد بهتاش فریبا به عنوان مدیرفنی روی نیمکت بنشیند اما گفته می‌شود مدیران استقلال به عنوان یک مربی تمرین دهنده خارجی هم هستند که باید دید آیا منصوریان زیر بار این مربی تحمیلی می‌رود یا نه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdxdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت پورحیدری درمورد استقلال و تحولات اخیر