تاریخ انتشار: 1395/05/30 18:31
کد خبر: 266567

گواردیولا: استرلینگ باید آرامش خودش را حفظ کند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که رحیم استرلینگ علیرغم شروعی درخشان در لیگ برتر، باید آرامش خودش را حفظ کند تا این روند ادامه پیدا کند.
گواردیولا: استرلینگ باید آرامش خودش را حفظ کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / استرلینگ در دیدار هفته اول تیمش برابر ساندرند موفق به کسب گرفتن یک پنالتی شد و در دیدار من سیتی با استوا بخارست نیز دو پاس گل به هم تیمی هایش داد.

گواردیولا گفت: "تنها 2 بازی از شروع فصل گذشته و راه زیادی تا پایان باقی مانده است. همیشه با تمام بازیکنانم در ارتباط هستم و به آنها گوشزد می کنم که برای کسب پیروزی باید شجاع باشید.

در این مقطع از فصل، ارتقاء کیفیت بسیار حائز اهمیت است و من کیفیت خوبی را در نمایش تیمم در این دو بازی مشاهده کرده ام.

استرلینگ کیفیت خودش را در گذشته در لیورپول نشان داده است و بازیکنی با کیفیت او، باید بازیکنان را از پیش رو برداشته و پاس های خوبی برای دیگران ارسال کند".

گواردیولا اذعان داشت که در مورد اسیترلینگ با رودلفو بورل که در زمان حضور رحیم در آکادمی لیورپول با او کار کرده است، نیز صحبت کرده است.

پپ گفت: "در طول تابستان با رودولفو در ارتباط بودم و او معتقد است که استرلینگ روحیه جنگندگی بالایی دارد و قادر است 90 دقیقه در پیکان هجومی تیم بازی کند. استرلینگ بسیار جوان است و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. رحیم انسان بسیار خوبی است و من از کار کردن با چنین بازیکنانی لذت می برم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp7yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهابادی: داوری بازی کمی مشکل داشت و بد قضاوت می کرد/ از یک امتیاز مسابقه راضی ام