تاریخ انتشار: 1395/05/30 20:55
خودمان را آنالیز کردیم؛
کد خبر: 266533

مرزبان: اشتباه داور بزرگ بود ولی عمدی نبود

علیرضا مرزبان معتقد است که تیم خونه به خونه در مسیر درستی برای رسیدن به قهرمانی لیگ یک گام برمی‌دارد.
مرزبان: اشتباه داور بزرگ بود ولی عمدی نبود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم خونه به خونه در مورد تساوی این تیم با تیم بادران در هفته سوم لیگ آزادگان گفت: بازی با کیفیتی را انجام دادیم. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و بعد از اینکه گل اول را خوردیم موفق شدیم دو گل را وارد دروازه حریف کنیم. پنالتی هم گرفتیم که گل نشد.

علیرضا مرزبان در مورد تکرار پنالتی تیم خونه به خونه که در مرتبه دوم از دست رفت، ادامه داد: یک اشتباه بزرگ از سوی داوری بود ولی ما معتقدیم که عمدی نبود. معمولا در خانه حریف پنالتی را تکرار نمی‌کنند و پنالتی که تیم بادران هم زد در همین وضعیت بود ولی تکرار نشد. اما باز هم معتقدم که ما وقتی 2 بر 1 از حریف پیش بودیم باید بازی را کنترل کنیم و این موضوع به خود ما بازمی‌گردد.

سرمربی سابق تیم پدیده خراسان در مورد روند این تیم عنوان داشت: صد در صد راه درستی را پشت سر می‌گذاریم. ما موفق شدیم بعد از پشت سر گذاشتن یک سری مسائل حاشیه‌ای و احساس متفاوتی که داشت یک جبهه واحد و متحد را شکل دهیم. بدون شک راه سختی را در پیش داریم و هواداران در این راه به ما کمک خواهند کرد. هوادارن ما در همه بازی‌ها حضور پرشور دارند که کمک بزرگی برای تیم ما است.

وی ادامه داد: ما آنالیز کردیم که روند کار چطور بوده و چه مشکلاتی وجود دارد. البته برخی مشکلات به خاطر نوع نگاه حرفه‌ای به فوتبال است و الان ما یک مجموعه هماهنگ هستیم که روی هدف خود که رسیدن به لیگ برتر است متمرکز شده‌ایم.

مرزبان در خصوص عقب افتادن تیم خونه به خونه و بازگشت به بازی اضافه کرد: تیم وقتی بازیکنان بزرگی داشته باشد که با اعتماد به نفس کار می‌کنند، می‌تواند چنین کارهایی را انجام دهد و خوشبختانه تیم ما از این لحاظ تیم بزرگی شده است.

سرمربی خونه به خونه در ارتباط با بازی هفته بعدی این تیم مقابل پارس جم جنوبی اظهار داشت: پارس جم تیمی است که تا به حال گل نخورده، ما برای بازی بعدی خود راه طولانی و سخته کننده‌ای در پیش داریم. این سفرهای طولانی سخت است و البته برای همه تیم‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: همه افراد اینجا برای موفقیت خونه به خونه با دل و جان کار می‌کنند.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6a5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه مقابل بادران