تاریخ انتشار: 1395/05/30 21:57
کد خبر: 266521

منصوریان در محاصره عموهای استقلال

این برای اولین بار است که در تاریخ لیگ برتر مدیرفنی یک باشگاه در نقش دستیار در کنار سرمربی می‌نشیند...

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،این درست که علیرضا منصوریان در ظاهر زیر بار اضافه کردن دستیار جدید به کادر فنی خود نشد اما در باطن مدیران باشگاه با پافشاری روی برنامه خود برای تقویت کادر مربیان پای دو چهره سرشناس و پیشکسوت استقلال را به جمع اعضای کادر فنی و سرپرستی باز کردند تا از این پس منصوریان روی نیمکت رهبری این تیم در محاصره دو موسفید استقلالی قرار داشته باشد، زوجی که خود در اوایل دهه ۷۰ با این تیم دست به کارهای بزرگی زد و از حیث تجربه می‌تواند عصای دست سرمربی تیم باشد.

 

نصرا... عبداللهی به عنوان دستیار ارشد و مشاور سرپرست باشگاه دوباره به استقلال برگشت اما مدت تصدی این پست زیاد برای او طولانی نبود چون حالا با کنار رفتن منصور پورحیدری سمت سرپرستی استقلال به عمونصی رسیده تا حضورش در این تیم نمود بیشتری پیدا کرده و جای ثابتی روی نیمکت داشته باشد. البته در همین‌ گیرودار شنیده می‌شود پورحیدری خود تمایل چندانی به ترک نیمکت استقلال نداشت اما بنا به دلایلی زیر بار تحویل پست سرپرستی رفت تا به این ترتیب نقش عبداللهی در استقلال لیگ شانزدهم پررنگ‌تر از همیشه شود. با این سمت نشستن عمونصی روی نیمکت چندان غیرطبیعی نبود اما ماجرای بهتاش فریبا که در ابتدا با پست مدیریت فنی به کادر رهبری استقلال اضافه شد اما به یک باره ظرف چند ساعت همه چیز تغییر کرد تا او هم روی نیمکت بنشیند، اوضاع کمی پیچیده‌تر شد.

 

این برای اولین بار است که در تاریخ لیگ برتر مدیرفنی یک باشگاه در نقش دستیار در کنار سرمربی می‌نشیند چون پیش از این سابقه نداشت کسی با این مسئولیت تا این حد به سرمربی تیم نزدیک شود. علنی شدن موضوع نشستن بهتاش فریبا روی نیمکت آن هم به عنوان دستیار اول ثابت می‌کند که منصوریان با وجود مخالفت‌های اولیه با اضافه شدن دستیار با فشارهای باشگاه زیر بار این تصمیم رفت اما به شکل و شمایل دیگر تا قدرتش زیر سؤال نرود. حضور بهتاش فریبا به جای علی چینی که در چهار هفته ابتدایی به عنوان مربی روی نیمکت می‌نشست، منصوریان را در محاصره پیرمردهای باتجربه استقلالی قرار می‌دهد بلکه با حضور زوج رؤیایی اوایل دهه ۷۰ کمبود تجربه روی نیمکت از بین برود.

 

یکی از نزدیکان باشگاه در قبال این تصمیمات گفت: «بهتاش فریبا از این پس نقش پررنگ‌تری در تمرینات و بازی‌های استقلال خواهد داشت و مسلماً تجربه او روی نیمکت به کمک منصوریان می‌‌آید. بزرگ‌ترین انتقادی که در هفته‌های ابتدایی لیگ از کادر فنی استقلال صورت می‌گرفت این بود که از تجربه چندانی برخوردار نیستند اما حضور عمونصی و بهتاش فریبا می‌تواند این ضعف را برطرف کند. نکته‌ای که خود منصوریان هم از آن استقبال کرد». ورود بهتاش فریبا که استقلالی‌ها به او می‌گویند عمو بهتاش به جمع نیمکت‌نشینان استقلال در لیگ شانزدهم اولین تغییری بود که به خواست باشگاه انجام شد و منصوریان هم با نتایجی که کسب کرده بود چاره‌ای جز قبول او و البته عمونصی نداشت تا عموها هم در استقلال جمع شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr9wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: کنار منصوریان روی نیمکت می‌نشینم
ادعای جالب مدیر فنی جدید استقلال؛