تاریخ انتشار: 1395/05/31 09:14
کد خبر: 266482

قول گواردیولا به هواداران منچسترسیتی

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از برد تیمش به هواداران سیتی یک قول داد
قول گواردیولا به هواداران منچسترسیتی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس را هم با پیروزی پشت سرگذاشت.

شاگردان پپ گواردیولا که در خانه استوک سیتی به میدان رفتند با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان رساندند تا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. پپ گواردیولا بعد از این پیروزی پر گل به هواداران تیمش قول داد که سیتی در ادامه بهتر هم بازی خواهد کرد. او گفت: با وجود آنکه خسته بودیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و چهار گل هم به ثمر رساندیم. این تنها آغاز کار برای ماست و در آینده بهتر هم بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل را دارم. بسیار خوشحالم که توانستیم در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسیم. برای کسب سه امتیاز به خانه استوک آمدیم و خوشبختانه این پیروزی پر گل را هم به دست آوردیم. اطمینان دارم که در آینده بهتر هم خواهیم شد. تنها به هماهنگی بیشتر نیاز داریم.

سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت: تنها یک ماه است که در کنار هم تمرین می کنیم و طبیعی است که هنوز بازیکنان با تفکرات من آشنا نشده باشند. نباید اجازه بدهیم که به راحتی دروازه ما باز شود. در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردیم اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم. هفته آینده باید برابر وستهام به میدان برویم و بازی سختی در انتظار ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9pvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخورد قاطع گواردیولا با جو هارت