تاریخ انتشار: 1395/05/31 10:02
کد خبر: 266475

تکلیف تیم‌داری ذوب‌آهن در فوتبال بانوان چه می‌شود؟

معاون فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن با اشاره به این که ذوب آهن از تیم داری فوتبال بانوان منصرف نشده است، گفت: ما که نمی توانیم یا علی مدد بگوییم و تیم بگیریم به هرحال نمی توان چشم بسته وارد موضوعی شد که هیچ اشرافیتی روی آن نداریم، ولی مراحل جمع بندی تحقیقات در حال اتمام است
تکلیف تیم‌داری ذوب‌آهن در فوتبال بانوان چه می‌شود؟

به گزارش سرویس فوتبال بانوان فرتاک ورزشی،احمدرضا فقیهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در رابطه با تصمیم ذوب آهن برای تیم داری در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: از تیم داری در فوتبال بانوان منصرف نشده ایم، اما باید در مورد مسائل مالی بیشتر تحقیق کنیم، هر چند قرار است بودجه کافی برای این کار از دو درصدی که سازمان لیگ به باشگاه ها تخفیف می دهد باشد، ولی باید در نظر داشت که ذوب آهن قبلا در تیم داری فوتبال بانوان ورود نکرده و به همین دلیل باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم تا با اطلاعات کافی وارد این کار شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به این که چیزی به قرعه کشی فوتبال بانوان نمانده و چه زمانی تحقیقات باشگاه به نتیجه خواهد رسید، گفت: ما که نمی توانیم حرف بزنیم و تیم بگیریم. البته این طور نبوده است که تا کنون کاری نکرده باشیم. اکنون در حال جمع بندی هستیم که مشکلی به وجود نیاید.

معاون فنی ورزشی ذوب آهن در رابطه با این که قرار است با چه باشگاه‌هایی در این زمینه همکاری کنند، خاطر نشان کرد: باشگاه آینده‌سازان یکی از کاندیداهای ما است و البته یکی دو تیم دیگر نیز هستند که از طریق هیئت معرفی شدند. در حال بررسی هستیم که با کسانی همکاری کنیم که احتمال به وجود آمدن مشکل و حاشیه با آن ها کمتر است.

فقیهی در پاسخ به این سؤال که به جز آینده سازان کاندیداهای دیگر ذوب آهن چه تیم هایی هستند، گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و باشگاه فعلا در حال تحقیق روی گزینه های مختلف است. نمیتوان چشم بسته وارد موضوعی شد که هیچ اشرافی روی آن نداریم.

وی با اشاره به اظهارات مدیر عامل باشگاه آینده سازان مبنی بر این که تا کنون نتوانسته اند با ذوب آهن جلسه ای در این مورد برگزار کنند، تصریح کرد: باشگاه آینده سازان یکی از اولین کاندیدا های ما بود و موحدی، مدیرعامل این باشگاه نیز حسابی سرش شلوغ است و ممکن است زمان هایی که او می‌تواند در جلسه شرکت کند، آذری نتواند؛ زیرا مدیر عامل ذوب آهن نیز هرروز نمی‌تواند در دفتر باشد و به خاطر کم شدن بودجه باشگاه سرش شلوغ تر نیز شده است، ولی طی روزهای آینده تکلیف نهایی این تیم مشخص خواهد شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k5nl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهینی: بستر برای پیشرفت فوتبال بانوان فراهم نیست