تاریخ انتشار: 1395/05/31 13:57
اختصاصی/
کد خبر: 266421

شهرداری و شورای شهر، سردار بوکان را دریابند

سردار بوکان که به عشق مردم تبدیل شده و جوانان این شهرستان محروم به او دل بسته اند، هم چنان چشم انتظار حمایت مالی شهردار بوکان می باشند.
شهرداری و شورای شهر، سردار بوکان را دریابند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، براساس مصوبه شورای شهر، سردار بوکان تحت حمایت شهرداری در مسابقات لیگ دسته دوم کشور حضور خواهد داشت و شهرداری موظف به پرداخت هزینه های این تیم می باشد.

اما این تنها یک روی سکه است و روی دیگر سکه حکایت از این دارد که شهردار محترم این شهر هنوز مبلغی را بابت هزینه های این تیم پرداخت نکرده است و با توجه به نزدیک بودن مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، معلوم نیست این تیم پر طرفدار با چه انگیزه ای در مسابقات شرکت خواهد کرد.

در این رابطه فاروق کتانی، عضو شوراى اسلامى شهر بوکان اعلام کرده است که متاسفانه شهرداری تاکنون پرداختی نداشته است و از طرفی دیگر سرپرست شهرداری بوکان ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم شریف و صدیق بوکان، اعلام نموده که طبق هماهنگی با سرپرست سردار بوکان مقرر شده است که امکانات لازم تهیه شود تا این تیم با خیالی آسوده به مسابقات ورود پیدا کند.

به هر حال آن چه که الان مشخص است، شهرداری و شورای اسلامی شهر بوکان نسبت به تهیه امکانات عزم خود را جرم کرده اند ولی باید این بزرگواران بدانند که چند روز دیگر مسابقات شروع خواهد شد و چه بهتر اگر قرار است اقدامی صورت گیرد طی همین یکی دو روز آینده انجام شود تا بازیکنان و کادر فنی با آسودگی خاطر به تمرینات بپردازند و بتوانند نماینده شایسته ای برای مردم دوست داشتنی بوکان باشند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr96z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار را وارد حاشیه ها نکنید!
اختصاصی/