تاریخ انتشار: 1395/05/31 14:50
بازیکن مس؛
کد خبر: 266397

زینال خیری: باید به ابراهیم زاده فرصت داد/ هفته به هفته بهتر می شویم

بیشتر بازیکنان ما سال اول بازی خود در مس را تجربه می‌کنند و برای رسیدن به شرایط آمادگی و ایده آل فنی زمان لازم داریم و هواداران باید بدانند که رفته‌رفته بهتر خواهیم شد.
زینال خیری: باید به ابراهیم زاده فرصت داد/ هفته به هفته بهتر می شویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هافبک تیم مس کرمان معتقد است جو خوبی بر این تیم کرمانی حاکم است و بازیکنان جوان، باتجربه و باکیفیتی کنار هم قرار گرفته‌اند.

محمدرضا زینال خیری میگوید : با زحمات کادرفنی تیم، روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شویم و شرایط تیم بهتر خواهد شد.

هافبک تیم مس در مورد بازی تیمش برابر گل گهر گفت بازی خوبی بود ، حق ما سه امتیاز بازی بود اما متاسفانه مانند بازی های قبل شانس نداشتیم.

وی ادامه داد: گل گهر برنامه خاصی نداشت ما با کنترل بازی به ویژه در نیمه دوم و دقایق پایانی بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم اما باز هم شانس یار ما نبود تا به سومین تساوی دست یابیم در حالیکه شایسته پیروزی بودیم

وی در خصوص بازی پیش روی تیمش برابر نساجی مازندران می گوید : معتقدم بازی بسیار سختی در خانه حریف پیش رو داریم و با توجه به کادر فنی خوب و بازیکنان خوب نساجی انتظار داریم روز سختی را مقابل این داشته باشیم و باید با دقت و قدرت بالا مقابل این تیم بازی کنیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن  تیم مس کرمان با بیان اینکه برای پیروزی به قائمشهر میرویم گفت: مقابل نساجی باید کمترین اشتباه را داشته باشیم و تمام تمرکز خود را برای این بازی بگذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم .

زینال خیری تصریح کرد: هنوز ابتدای فصل است و به شرایط آرمانی و ایده آل خود نرسیده ایم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. همانگونه که قبلا نیز گفتم تیم مس اصلی را در هفته‌های بعدی خواهید دید و برای این موضوع هم یک مقدار زمان نیاز است تا به شرایط ایده آل خود برسیم.

وی گفت: بیشتر بازیکنان ما سال اول بازی خود در مس را تجربه می‌کنند و برای رسیدن به شرایط آمادگی و ایده آل فنی زمان لازم داریم و هواداران باید بدانند که رفته‌رفته بهتر خواهیم شد.

هافبک جنگنده مس کرمان می افزاید : ما چند بازیکن جدید جذب کردیم و تا این نفرات با هم هماهنگ شوند، قطعا زمان می‌برد اما مطمئن باشید به زودی به هماهنگی کامل می رسیم وتمام تلاش مان را می کنیم تا دل هواداران را شاد شود.

وی ادامه می دهد : انچه مسلم است توجه به این نکته است که ما بازیکنان خوبی داریم و با توجه به درایت و مدیریت بالای جناب ابراهیم زاده که صمیمیت و نظم خاصی را در تیم ایجاد کرده اند قطعاً طی هفته‌های آینده هماهنگ‌تر شده و خواهیم توانست بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

زینال خیری ادامه می دهد : هواداران ما شک نکنند امسال روند خوبی خواهیم داشت و از این پس باید نگاهمان به بالای جدول و حفظ آن در ادامه باشد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gwry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: قضاوت صالحی مانند دفعات گذشته بد بود/ مس به روزهای خوبش بازمی گردد