تاریخ انتشار: 1395/05/31 15:05
کد خبر: 266381

رسما اعلام شد/ یادگار به بازی تراکتور- پرسپولیس نمی رسد

تمام شد؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز به بازی تراکتورسازی و پرسپولیس نمی‌رسد. این خبری است که امروز مقصودی رئیس ورزشگاه یادگار امام آن را اعلام کرد.
رسما اعلام شد/ یادگار به بازی تراکتور- پرسپولیس نمی رسد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مقصودی درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه توضیحاتی داده است:متأسفانه همه شعار می‌دهند اما هیچ کسی برای کمک پا پیش نمی‌گذارد. یک نفر از باشگاه تراکتورسازی  جلو نیامده و نگفته چه کاری از دست‌شان برمی‌آید تا برای تسریع انجام کار و بهبود آن به ما کمک کند. فقط آنها درخواست می‌کنند که زمین را زودتر درست کنید. در بازی تراکتورسازی و نفت که صندلی‌های زیادی را شکستند 10 صندلی به ورزشگاه نیاوردند تا ما آنها را نصب کنیم و فقط توقعات بیشماری دارند.

چمن‌ها باید در چند مرحله از ترکیه در کانتینرهای یخچال‌دار به ایران بیاید چرا که اگر همه چمن‌ها باهم آورده شود با توجه به اینکه امر پهن کردن چمن‌ها زمان بر است آنها فاسد خواهند شد. بعد از اینکه کار چمن‌گذاری به اتمام رسید 10 روز زمان برای ریشه‌دوانی چمن‌ها و کنترل آن درون زمین زمان نیاز است که این پروسه حداقل 20 تا 30 روز زمان می‌برد. در این زمین 3 میلیارد پول هزینه شده و باید نتیجه کار کیفیت مطلوبی داشته باشد.

با وجود این مشکلات امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی با موضوع کاملا عقلانی و با منطق برخورد کرد و هیچ فشاری را روی مسئولان به وجود نیاورد چرا که این مربی عقلانی فکر می‌کند. گاهی بازیکنان تراکتورسازی صحبت‌هایی را کردند و انتقاداتی مطرح شد اما بهتر است آنها این مسائل را با سرمربی تیم شان مطرح کنند چرا که قلعه‌نویی نشان داده چقدر با منطق برخورد می‌کند و می‌تواند آنها را قانع کند. از خویشتنداری سرمربی تراکتورسازی تشکر می‌کنم و او در این راستا به ما کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6aj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرار به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد

تراکتورسازی و پرسپولیس یک دیدار بزرگ است
پژمان: نباید امتیازها را به راحتی از دست بدهیم