تاریخ انتشار: 1395/05/31 20:07
کد خبر: 266294

تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر

تیم منتخب هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شدند.
تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم منتخب هفته ی دوم بانظر کارشناسان سایت فرتاک ورزشی انتخاب شدند:

دروازه بان

محمدعلی رمضانیان (پارس جنوبی جم)

سنگربان جدید جنوبی ها در بازی مقابل آلومینیوم اراک و مهاجمان خطرناک این تیم، به خوبی جلوی توپ آنها ایستاد و توانست سومین کلین شیت پیاپی خود را به ثبت برساند.

 

مدافعان

سید هادی موسوی (سپیدرود)

سید هادی موسوی از بهترین مدافعان هفته ی سوم لیگ یک بود. در روزی که سپیدرودی ها از آشفتگی کامل دفاعی برخوردار بودند و خیبری ها به راحتی به دروازه این تیم حمله می کردند، این هادی موسوی بود که با جایگیری های درست، سد محکمی برحملات خیبر بود و عصای دست نظرمحمدی در حملات.

مهدی طاهری (ایرانجوان بوشهر)

طاهری گرچه برای ایرانجوان گلزنی کرد، اما نقش اساسی وی در حملات هوایی ایرانجوان و همچنین ضربات سراول او در نبردهای هوایی و جمع کردن توپ های آخر، امتیازاتی بود که وی را در تیم منتخب هفته قرار داد. ضمنا نباید از گل وی در دقایق پایانی مقابل نساجی نیز بیخیال بود.

اویس کردجهان (راه آهن)

در روزی که مس رفسنجان آماده برتری مقابل راه آهن ناآماده بود، این کردجهان که با نفوذ از کناره ها، به خوبی تفکرات علی کلانتری را تغییر داد و بازی کردجهان در این دیدار قابل تحسین بود.

یوسف بهزادی (نفت مسجدسلیمان)

بهزادی که در بازی مقابل فجرسپاسی در دفاع راست به میدان رفته بود، باوجود قامت کوتاه، مرد اول نبردهای هوایی میدان بود و نقش بسزای او در مختل کردن حملات فجر را نباید نادیده گرفت.

هافبک

محمود تیغ نورد (بادران تهران)

محمود تیغ نورد از بهترین بازیکنان فصل گذشته ی صنعت نفت آبادان بود و او درخشش را مقابل خونه به خونه نیز تکرار کرد و مرد اول زمین شد و در تیم منتخب این هفته جای گرفت.

 

هافبک نفوذی

امیر میربزرگی (اکسین البرز)

امیر میربزرگی مرد چهار گله لیگ یک، با درخششی فوق العاده در بین بهترین های این هفته جای گرفت. وی علاوه بر دو گلِ زده، مرد اول حملات اکسینبود و بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.

هافبک های کناری

علی کیانی فر (نفت مسجدسلیمان)

کیانی با فرارهای سریع در این بازی، چشم همگان را به خود جلب کرد و در پایان بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در تیم منتخب جای گرفت. وی گرچه در این هفته گل نزد، اما نقش اساسی وی در پیروزی مسجدسلیمانی ها مقابل فجر کاملا مشهود بود.

محمدرضا سلیمانی (راه آهن)

سلیمانی مقابل مس رفسنجان فوق العاده ظاهر شد و فرصت سازی وی برای مهاجمان از نکته های مثبت او در این بازی بود.

مهاجم ها

اکبر صغیری (گل گهر)

اکبر صغیری با گلزنی در دیدار مقابل مس کرمان که به عنوان اولین بازی لیگ یکی وی نیز محسوب می شد، با درخششی که داشت به عنوان بهترین مهاجم هفته نیز انتخاب شد و در تیم منتخب قرار داده شد.

 

محمد عباس زاده (نساجی)

محمد عباس زاده دو گل حساس را وارد دروازه ی ایرانجوان کرد و از بهترین بازیکنان دیدار مقابل ایرانجوان بود.

گفتنی است بهترین مربی این هفته نیز به اکبر میثاقیان از بادران تهران تعلق گرفت و بهترین تیم هفته نیز راه آهن-نفت مسجدسلیمان شد و پرتماشاگرترین بازی هفته ی سوم لیگ یک، به بازی خونه به خونه مقابل بادران با 8 هزار تماشاگر تعلق گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5agb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی دوم لیگ یک+پوستر
شمالی ها در صدر