تاریخ انتشار: 1395/05/31 23:42
سرمربی بادران؛
کد خبر: 266252

میثاقیان: یادتان باشد هیچ وقت در بابل از نیمکت بلند نمی شوم/ سهمیه 2.5 جذاب تر بود

اکبر میثاقیان سرمربی تیم بادران که در نظر گرفتن سهمیه 2.5 جذابیت بیشتری به لیگ آزادگان می‌دهد.
میثاقیان: یادتان باشد هیچ وقت در بابل از نیمکت بلند نمی شوم/ سهمیه 2.5 جذاب تر بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم بادران در گفتگو با "ورزش‌سه" در مورد دیدار حساس تیمش برابر بادران گفت: جلوی یک تیم با کیفیت بازی داشتیم. با اینکه 40 دقیقه 10 نفره بودیم اما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فشار زیادی روی هر دو تیم بود و دقیقه 94 موفق شدیم گل مساوی را بزنیم. همین‌که موفق شدیم در اولین سه بازی خود در لیگ آزادگان نتایج خوبی بگیریم خدا را شکر می‌کنیم.

وی در مورد داوری اضافه کرد: آقای زرگر در مجموع بازی را خوب قضاوت کرد.

اکبر میثاقیان در مورد حواشی که در بازگشت این مربی به تیم سابقش بوجود آمده بود اضافه کرد: این مسائل طبیعی است و من مشکلی ندارم. پارسال خروج من از تیم اتفاق ویژه‌ای بود. هر جا کار می‌کنم از صمیم قلب انرژی می‌گذارم و سعی می‌کنم بهترین کار را انجام دهم. پارسال هم همین‌طور بود و در تیم خونه به خونه عملکرد خوبی به جا گذاشتیم. مالکین بادران هم علاقمند به فوتبال هستند و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم بادران در خصوص تصویب سهمیه صعود دو تیم لیگ برتری عنوان داشت: وقتی در جدول 18 تیمی حضور دارید کار خیلی سخت می‌شود. اگر سهمیه 2.5 می‌شد لیگ جذابیت بیشتری به خود می‌گرفت. شاید در ادامه مسابقات دو تیم بتوانند خود را از بقیه جدا کنند و دیگر انگیزه‌ای برای سایر تیم‌ها وجود ندارد. برای جذاب کردن لیگ یک سهمیه 2.5 بهتر است.

او در پایان در خصوص اهداف این تیم برای ادامه فصل یادآور شد: روز به روز بهتر خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

میثاقیان در مورد اینکه چرا تمام زمان بازی را روی نیمکت بود، اظهار داشت: خوب من این شهر را دوست دارم و برای احترام به مردم شهر و تیمم از روی نیمکت بلند نشدم. این دومین بار است که در طول عمرم اینکار را انجام می‌دهم. اولی زمانی بود که با تیم خونه به خونه به کرمان و دیدار با مس رفتیم و دومی هم دیروز و مقابل تیم شهرم بود./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l6nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هانی اسماعیلی: در هر بازی به دنبال موفقیت هستیم و برایمان مهم نیست با ایرانجوان بازی داریم یا تیم دیگر