تاریخ انتشار: 1395/06/01 08:53
کد خبر: 266225

اوکراینی های پرسپولیس فوق العاده شده اند

مدافع استرالیایی سرخ ها همانند بقیه بازی های دوستانه عملکرد امیدوارکننده ای نداشت و باید دید در ادامه چگونه کار خواهد کرد.
اوکراینی های پرسپولیس فوق العاده شده اند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، عصر روز گذشته سرخپوشان پایتخت در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف شهرداری همدان رفت و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

 

در این دیدار هر چهار بازیکن خارجی سرخ ها به صورت فیکس به میدان رفتند و حال به صورت اختصاصی به بررسی عملکرد این دو بازیکن پرداخته ایم.

 

در اواخر نیمه اول تیم حریف در یک ضد حمله به دروازه پرسپولیس نزدیک شد که پلی یانسکی مدافع اوکراینی سرخ ها با تمرکز کامل توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

 

در نیمه دوم و در پی حملات فراوان پرسپولیس، سانتر پلی یانسکی به پریموف رسید و او دومین گل پرسپولیس را با ضربه سر دیدنی وارد دروازه شهرداری همدان کرد.

 

پس از گلزنی، ولادیمیر بار دیگر ضربه ای را به سمت دروازه میهمان نواخت که توپ پس از برخورد به تیر دروازه و سر گلر حریف به بیرون رفت.

 

توپ گیری و برگشت های پریموف در این دیدار به وضوح به چشم می آمد. این بازیکن در حملات نیز خطرناک نشان داد.

 

بوژیدار رادوشویچ در این بازی دروازبان اول سرخ ها بود که توپ خطرناکی به سمت دروازه اش نیامد اما در خروج ها او عملکرد مناسبی داشت.

 

آنتونی گولچ مدافع استرالیایی سرخ ها همانند بقیه بازی های دوستانه عملکرد امیدوارکننده ای نداشت و باید دید در ادامه چگونه کار خواهد کرد.

 

بیش از هر چیزی عملکرد فوق العاده اوکراینی ها در این بازی به چشم آمد که هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد تا بر خلاف انتقادهای غیر منصفان، آن ها در زمین بازی نمایش های خوبی داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gwo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترترین معمای این روزهای پرسپولیس