تاریخ انتشار: 1395/06/01 12:07
اختصاصی/
کد خبر: 266199

نظرمحمدی: ملوان روز سختی را مقابل سپیدرود خواهد داشت/ معرفت شاگردانم را تحسین می‌کنم

یکی از حساس‌ترین بازی های هفته چهارم لیگ دسته اول داربی گیلان است که سپیدرود در انزلی به مصاف ملوان می رود.
نظرمحمدی: ملوان روز سختی را مقابل سپیدرود خواهد داشت/ معرفت شاگردانم را تحسین می‌کنم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، پس از سال ها انتظار این دو تیم در یک دیدار رسمی روبه روی هم قرار می‌گیرند که خود گیلانی ها داربی واقعی را جدال ملوان با سپیدرود می‌دانند. حضور بازیکنان و کادر فنی سابق ملوان در سپیدرود باعث شده حساسیت بازی دو چندان شود. در این رابطه گفت و گوی نود را با علی نظر محمدی مربی موفق سپیدرود بخوانید که با تیمی بی‌پول به مصاف رقبا در لیگ یک می‌رود. 

چطور شد بازی سپیدرود مقابل خیبر گره خورد؟‌

سه دلیل باعث شد نتوانیم پیروز شویم . اول ؛ خستگی دو بازی سنگین مقابل بادران و فجر سپاسی که فاصله زمانی شش روزه اجازه نداد ریکاوری درست و حسابی انجام دهیم. دوم؛ هوای گرم و شرجی رشت که متاسفانه کم لطفی سازمان لیگ باعث شد پنج و نیم بازی کنیم در حالی که می‌شد شش یا هفت بازی را برگزار کرد. سوم ؛ بازی بسته خیبر که همراه با وقت کشی و تفکرات دفاعی همراه بود اجازه نداد کارمان را کنیم. آنها به دلیل تمارض و گاها آسیب‌دیدگی سرعت تیم ما را گرفتند و باعث شدند بازی گره بخورد. به هر حال فوتبال همین است و یک جاهایی چیزی که می خواهی اتفاق رخ نمی‌دهد. 

این هفته هم داربی گیلان پیش رو است که گیلانی ها آن را داربی واقعی و اصلی می‌دانند؟‌

داربی سپیدرود با ملوان از همان گذشته حساس بوده و شک نکنید ملوان روز راحتی را مقابل سپیدرود نخواهد داشت. ملوان تیم چغری است که راحت امتیاز نمی‌دهد و سال‌ها در لیگ برتر بازی کرده و خوشحالم سپیدرود هم پس از مدت ها به لیگ یک رسیده و این دو تیم ریشه دار و قدیمی به مصاف هم می‌روند. 

خود شما هم سال ها در ملوان بازی کردید و حداقل شناخت کافی از شرایط جوی انزلی دارید‍‌؟‌

من شش سال برای ملوان بازی کردم و افتخار بستن بازوبند این تیم را هم داشتم. به جز من و  همکارم عشوری زاده  بازیکنانی مثل  نزهتی، رستمی، تامینی ، موسوی و یکی دو نفر دیگر سابقه حضور در ملوان را دارند و کم تجربه نیستند. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و هواداران هم لذت ببرند. 

با این تفاسیر حواشی داربی نسبت به گذشته کمتر می‌شود چون ملوانی های سابق مقابل تیم شان قرار می‌گیرند؟‌

در گذشته هم وقتی این دو تیم  با هم بازی می‌کردند حواشی کم بود و هواداران دو تیم فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. اکثر هواداران سن بالا هستند و شک نکنید حواشی دیگر داربی ها را نخواهد داشت. الان کمپینی هم برای جلوگیری از فحاشی احتمالی به راه افتاده که من مطمئنم جواب خواهد داد. 

شما هم مثل ملوان مشکل پخش تلویزیونی دارید. این بازی پخش می شود. ظاهرا پول می خواهند بازی ها را پخش کنند؟‌

من اطلاعات کافی از این موضوع ندارم و تمرکزم روی  کار فنی تیم است. لیگ یک هم حرفه ای شده و فکر کنم باشگاه در این مورد جواب دهد بهتراست . 

ظاهرا مشکل مالی هم کماکان دارید ولی صدایتان در نمی آید؟‌

مشکل مالی وجوددارد و بازیکنان با معرفت تیم از فصل گذشته 70 درصد طلب دارند و در این فصل هم هنوز پرداختی نداشتیم و تنها چند نفر حدود ده درصد گرفته اند . نفراتی مثل مهدوی ، کعبی و چند نفر دیگر هنوز پول نگرفته اند و امیدواریم مشکلات حل شود و حداقل پیش پرداختی داشته باشیم. خود من و همکارانم نیز فصل گذشته پولی نگرفته ایم و این فصل هم شرایط مثل قبل است . با این حال تمام تمرکزمان برای موفقیت تیم است. 

چرا این مشکل مالی فوتبال گیلان برطرف نمی‌شود؟

متاسفانه سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم و همین مشکل مالی ضربه بزرگی به فوتبال پراستعداد استان زده است. 

از حسین کعبی راضی هستید؟ 

حسین کعبی چند سالی را به دلیل کم لطفی بیرون از فوتبال بودند و با انگیزه خاصی به سپیدرود  آمده است . او تلاش می کند تا از فرصت به دست آمده استفاده کند و به اوج برگردد. من فکر می‌کنم باید به کعبی هشت هفته فرصت بدهیم و پس از آن توانمندی هایش را ببینیم . من فکر می‌کنم کعبی پس از هشت هفته بتواند کاری کند که کی‌روش هم او را ببیند و به تیم‌ملی هم دعوت کند. 

از خود ملوان چه شناختی دارید؟ 

گفتم ملوان تیم چغری است که سخت امتیاز می دهد و مهمتر از همه از یک مربی باتجربه بهره می‌برد. آنها تلاش می‌کنند در خانه امتیاز ندهند.

مصاحبه: "علی مسعودی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k5ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: داوری بازی کمی مشکل داشت و بد قضاوت می کرد/ از یک امتیاز مسابقه راضی ام