تاریخ انتشار: 1395/06/01 12:32
اختصاصی/
کد خبر: 266194

پارس جنوبی جم همه را شگفت زده کرده است/ تیمی پرحاشیه و گردن کلفت

تیم گردن کلفت پارس جنوبی جم در فصل جدید لیگ یک همه را شگفت زده کرده است.
پارس جنوبی جم همه را شگفت زده کرده است/ تیمی پرحاشیه و گردن کلفت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، پارس جنوبی جم که فصل گذشته را در لیگ دو سپری کرد و با مهدی پاشازاده توانست به لیگ یک صعود کند، همه را در لیگ یک با نتایجش شگفت زده کرده است.

تیم پرحاشیه ی پارس جنوبی جم که هفته ای یک بار سرمربی عوض کرد و در سرگردانی بسیار قرار داشت، بازیکنان میلیاردی زیادی نیز به ترکیبش اضافه کرد و درحال حاضر با هفت امتیاز صدرنشین لیگ یک محسوب می شود.

آمار و ارقام نشان از موفقیت مهدی تارتار در این تیم می دهد. تیمی که در سه هفته ی ابتدایی لیگ یک هیچ گلی دریافت نکرده است و محمدعلی رمضانیان دروازه بان شمالی این تیم نیز با سه کلین شیت متوالی، فعلا بهترین دروازه بان این لیگ محسوب می شود. البته نادیده نباید گرفت که جنوبی ها دو گل دریافت کردند اما داور مسابقه آن گلها را به درست یا به غلط، آفساید اعلام کرد.

نکته ی نگران کننده برای مهدی تارتار در این تیم می تواند آمار ضعیف پارس جنوبی در امر گلزنی باشد. بوشهری ها در مجموع سه بازی فقط دو گل زده اند و در این سه بازی با حداقل اختلاف توانستند از سد حریفانشان بگذرند. بازی درگیرانه ی بازیکنان پارس جنوبی سبب شده است تا صحنه های خطرناک زیادی در بازی های این تیم رخ ندهد، اما اگر تارتار بخواهد با این عملکرد پیش برود، قطعا به مشکل خواهد خورد.

از ضعف پارس جنوبی در خط حمله که بگذریم، به خط دفاعی این تیم می رسیم که اجازه ی خودنمایی را به هیچ بازیکن و تیمی نمی دهد و همین امر سبب شده تا این تیم از بهترین خطوط دفاعی لیگ یک برخوردار باشد. باید دید این تیم پرحاشیه و گردن کلفت در ادامه چه نتایجی خواهد گرفت و خط حمله اش را تقویت می کند یا همین طور لاک پشتی راه می رود!

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5aom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل کامل بازی آلومینیوم اراک-پارس جنوبی جم/ پارس جنوبی منظم تر از همیشه