تاریخ انتشار: 1395/06/01 13:14
کد خبر: 266185

الگوی ورزشی گریزمان را بشناسید!

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید رقابت با مسی و رونالدو را افتخار بزرگی برای خود می داند و از الگوی ورزشی اش سخن به میان آورد.
الگوی ورزشی گریزمان را بشناسید!

و به نقل از گاردین، آنتوان گریزمان طی دو فصلی که در ترکیب اتلتیکو مادرید به میدان رفته، از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او با وجود آنکه از تیم های بزرگ فوتبال اروپا پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت در اتلتیکو مادرید به فوتبال خود ادامه بدهد و قراردادش را تمدید کند.

این بازیکن فرانسوی که جزو سه نامزد نهایی بهترین بازیکن اروپاست، از رقابت با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بسیار خوشحال است و از الگوی خود سخن به میان آورد. گریزمان در گفت و گویی که با نشریه گاردین داشت درباره مسائل مختلفی سخن به میان آورد. او درباره رونالدو و مسی گفت: هر دو بازیکن از بهترین های فوتبال جهان است. آرزویم این است که بتوانم در کنار این دو بازیکن برای کسب توپ طلا رقابت کنم و این افتخار بزرگی برای من به شمار می آید.

او درباره الگوی خود گفت: دیوید بکام را بسیار دوست دارم و به عشق او پیراهن شماره 7 را بر تن می کنم. او الگوی من است.

گریزمان درباره این سوال که آیا دوست دارد در لیگ برتر انگلیس به میدان برود نیز پاسخ داد: چرا که نه. وقتی قراردادم با اتلتیکو مادرید به پایان برسد این سوال را از خودم می‌پرسم.

او درباره پوگبا هم گفت: به نظر من پوگبا بهترین تصمیم را گرفت. منچستریونایتد بهترین مکان برای او به شمار می آید و اطمینان دارم که او در یونایتد خواهد درخشید و استعداد و نبوع خود را به نمایش می گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdxm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان/ مسی با 163 میلیون پوند در صدر