تاریخ انتشار: 1396/07/17 11:37
کد خبر: 179123

جدیت و لبخند کی روش در تمرینات +عکس

سرمربی تیم ملی ایران با حساسیت بالایی تمرین شاگردان خود در روسیه را زیر نظر گرفته است.
جدیت و لبخند کی روش در تمرینات +عکس

در حالی که بسیاری از تیم‌های بزرگ در تلاش برای راهیابی به جام جهانی هستند، کارلوس کی‌روش با خیال راحت تیم خود را آماده این رقابت‌ها در کشور میزبان می‌کند و به دنبال رسیدن به اهدافی بزرگتر از صعود به مسابقات روسیه است.

 

کی‌روش همواره نشان داده علاقه زیادی به شاگردان خود در تیم ایران دارد؛ ولی با این حال از طرف دیگر تمرینات سختی نیز برای آنها در نظر می‌گیرد و تلاش می‌کند با بهترین استفاده از زمان تمرینی و اردوها، بیشترین بهره‌وری را به دست بیاورد تا با آمادگی بالا در بازی‌ها حاضر شوند و بتوانند از پس حریفان قدرتمند بر بیایند.

 

کی‌روش که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای جام جهانی دیدار با تیم ملی روسیه در این کشور به دلیل میزبانی این رقابت‌ها بود، از نخستین روزی که به کازان رسیدند بدون استراحت شاگردان خود را در سرمای این شهر تمرین داد تا با شرایط جوی و تمرینی آن آشنا شوند.

 

او دیروز در اولین تمرین تیم ملی ایران پیش از دیدار روسیه در کازان با جدیت کارش را در زمین تمرینی باشگاه روبین کازان از سر گرفت و تذکرات لازم را به بازیکنان ایران داد؛ اما در نهایت و بعد از تمرین سخت، ملی‌پوشان را دور هم جمع کرد و گپ و گفت صمیمانه‌ای نیز با آنها داشت که لبخندش نشانگر رضایت او از این جلسه تمرینی و کار بازیکنان‌اش است.

700

701


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8gnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار دشوار کی روش از حالا سخت تر شد + عکس