تاریخ انتشار: 1395/06/01 15:18
کد خبر: 266147

دردسر جدید پرسپولیس: ماجرای عقد قرارداد سوری با ‌ژوزه!

ا‌فشای عقد قرارداد سوری با مانوئل ژ‌وزه در دوران مدیریت سابق پرونده این مربی را وارد فاز جدید کرد
دردسر جدید پرسپولیس: ماجرای عقد قرارداد سوری با ‌ژوزه!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،پرونده شکایت مانوئل ژ‌وزه در‌دسرهایی را برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده است. اکنون هم ماجرای بستن قرارداد سوری با مانوئل ژو‌زه در دوران رو‌یانیان مدیر عامل سابق چالش جدیدی برای سر‌خپوشان پایتخت ایجاد کرد.

 

موضوع عقد قرارداد سوری ژ‌وزه با پرسپولیس بهانه‌ای شد تا نظرات طرفین ماجرا را در این خصوص جویا شویم.

 

    
جمشیدی:مرجع نظارتی قرارداد سوری با ژ‌وزه را رسیدگی می‌کنند.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده مانوئل ژ‌وزه سر‌مربی سابق پرتغالی مربوط به سال 91 است که در زمان مدیریت سابق در قرارداد با این مربی بسته شده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: یک قرارداد با ژ‌وزه در سازمان لیگ ثبت شده و مبلغ آن 480 میلیون تومان است که ژو‌زه این پول را گرفته و یک قرارداد دیگر در هیچ‌جا ثبت نشده است. حتی این قرارداد به سازمان لیگ ارائه نشده است که البته از نظر مقررات فو‌تبالی این قرارداد معتبر نیست و مبلغ آن بالای یک میلیون یورو است.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ‌ژوزه طبق قرارداد دوم از پرسپولیس به ‌فیفا شکایت کرده است. مدیران سابق بر روی قرارداد دوم ‌ژوزه در‌ ‌فیفا دفاع می‌کردند به جای اینکه آن را زیر سوال ببرند.

 

جمشیدی بیان کرد: متاسفانه هیچ رسیدی از پرداخت پول به ژوزه در اختیار ما نیست و این پرونده ایرادات حقوقی بسیاری دارد.

 

وکیل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تفاوت فاحشی در تاریخ متن قرارداد و ورود ژوزه به ایران وجود دارد و نشان می‌دهد قرارداد دوم سوری است. ما این ایرادات را به دادگاه CAS ارسال و درخواستمان را ثبت کردیم.

 

وی افزود: خوشبختانه نمایندگان باشگاه پرسپولیس در سوئیس مذاکرات خوبی با قضات دادگاه CAS داشتند و شکایت ما از رای بدوی ثبت شد.

 

جمشیدی تصریح کرد: اگر از ابتدا مسئولان سابق مدیریت خوبی در پرونده ‌ژوزه می‌کردند پرونده شکایت این مربی در فیفا‌ سنگین‌تر نمی‌شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال باید مشخص شود که چرا در یک باشگاه دولتی قرارداد زیر‌میزی بسته می‌شود تا به تبع آن باشگاه دچار دردسر و خسارت شود. باشگاه و مراجع نظارتی باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.

 

 

رو‌یانیان: سه قرارداد با اعضای تیم پرسپولیس می‌بندند

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره این مطلب گفت: عقد قرارداد سوری با ژوزه‌ فر‌افکنی مسئولان پرسپولیس است چرا که طبق عرف با این مربی پرتغالی قرارداد بستیم.

 

محمد رو‌یانیان در ادامه عنوان کرد: بدهی باشگاه پرسپولیس با ژوز‌ه 300 هزار یورو بوده که به علت پیگیری نکردن مسئولان این تیم به این مبلغ اضافه شده است.

 

وی بیان کرد: مانوئل ژ‌وزه در زمان مربیگری خود در پرسپولیس 700 هزار دلار گرفته است که به علت ترک ایران به صورت شبانه باید این پول را به باشگاه برگرداند.

 

ر‌ویانیان بیان کرد: پرونده شکایت مانوئل ژ‌وزه سه سال در ‌فیفا باز بوده است. اما مسئولان فعلی پرسپولیس اقدامی در جهت حل این پرونده نکردند. اگر در زمان مدیریت من 2 قرارداد با مانوئل ژ‌وزه بسته شده است اما در حال حاضر سه قرارداد با بازیکنان و مربیان منعقد می‌شود.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: به هرحال دور از انصاف و اخلاق مدیریتی است که همه تقصیر‌ها را گردن مدیریت سابق می‌گذارند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من خیلی از بدهی‌های مربوط به مدیران سابق را پرداخت کردم اما هیچوقت همه تقصیرها را گردن مدیران قبل از خودم نگذاشتم. برخی از افراد به صورت ناجوانمردانه در ورزش مدیریت می‌کنند که این ‌اقدامشان درست نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6p9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دوشنبه، روز سرنوشت برای پرسپولیس