تاریخ انتشار: 1395/06/01 17:48
کد خبر: 266103

نوری:هواداران استقلال کمتر خواهند شد

پیشکسوت استقلال گفت:منصوریان تمرکز خود را از دست داده است.
نوری:هواداران استقلال کمتر خواهند شد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محمد نوری ، درباره نتایج عجیب استقلال دردیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: متاسفانه این نتایج هواداران استقلال را ناراحت کرده است. ما می بینیم که در کانال های تلگرامی چه کری هایی برای استقلال خوانده می شود. دیروز هم که نتوانستند شهرداری فومن را ببرند. آقایان برای آنکه زودتر به برد برسند حریفان درجه چندمی را انتخاب می کنند اما حریف همان ها هم نمی شوند. 

وی  افزود: در ابتدای فصل هواداران حمایت خوبی از استقلال کردند و روز اولی که منصوریان آمد چندین هزار تماشاگر به محل تمرین رفتند اما طی هفته های اخیر دیدیم که تماشاگران استقلال ریزش کردند و مسلما وقتی لیگ شروع شود هواداران کمتر هم خواهند شد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: استقلال مشکلات زیادی دارد و احساس می کنم منصوریان به جای آنکه روی کار فنی تمرکز کند روی مسایل حاشیه ای تمرکز دارد. او درباره مسایلی صحبت می کند که به او ارتباطی ندارد. احساس می کنم در این تیم هم منصوریان و هم رحمتی تمرکزشان روی بحث فنی نیست. امیدوارم منصوریان بیشتر به متن توجه کند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه علی  یک مقدار در حاشیه است. او پسر خوبی است اما در زمان فوتبالش هم حاشیه ها را دوست داشت و به قرار گرفتن جلوی دوربین علاقه نشان می داد. یادم هست در زمان حضورمان در استقلال با برق شیراز بازی داشتیم که در دقایق آخر بهزاد غلامپور اخراج شد و منصوریان خیلی سریع بدون آنکه از مربی تیم بپرسد پیراهن دروازه بانی پوشید و درون دروازه ایستاد چون دوست داشت جلوی دوربین برجسته شود.

نوری در پایان گفت: هنوز که هنوز است استقلال نتوانسته یک مدافع خوب پیدا کند. هیچ کدام از این مدافعین در حد تیم نیستند و هر بازیکنی هم که در این پست اضافه شده ضعیف بوده است. اگر قرار بود بروند و بازیکنی مثل کنعانی زادگان را بگیرند حنیف را نگه می داشتند که خیلی بهتر از این بازیکن بود. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kjwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاست عجیب منصوریان در بازی‌های دوستانه