تاریخ انتشار: 1395/06/01 20:27
کد خبر: 266073

ادامه همکاری شگفت انگیز مسی و سوارز

لیونل مسی و لوییس سوارز، دو ضلع از اضلاع مثلث هجومی بارسلونا موفق شدند 5 گل از 6 گل این تیم در هفته اول لالیگا را به ثمر برسانند.
ادامه همکاری شگفت انگیز مسی و سوارز

سوارز با هت تریکی دیگر، ثابت کرد که جای وی در بین 3 نامزد مرد سال یوفا خالی است و مسی نیز ثابت کرد که همچنان دارای نیروی غیرقابل توقفی است.

لوییس انریکه در این خصوص گفت: "داشتن همزمان مسی و سوارز در زمین برای ما یک اتفاق بسیار خوب است. من فقط می توانم از آنها بخواهم این روند را ادامه دهند".

همزمان، خریدهای جدید بارسلونا نیز نمایش خوبی داشتند و آردا توران نیز نشان داد که بعد از یک فصل حضور، در حال همگام سازی با شرایط تیم است. در چنین شرایطی، زوج مسی و سوارز حتی بدون حضور نیمار نیز به حدی کارآمد است که بتواند دفاع حریف را به زانو درآورد. 

از زمان حضور سوارز در بارسلونا در سال 2014، او و مسی  اغلب در کنار یکدیگر دیده شده اند. دوستی آنها زمانی مشخص می شود که به شادی بعد از گل آنها بیشتر دقت کنیم. همسران آنها با هم نوشیدنی سرو می کنند و این دو ستاره در بسیاری از مواقع با یک ماشین بر سر تمرین می آیند.

برنده پنج توپ طلا، نشان داده است که هرگز مهم نیست که پست او چقدر از دروازه دور است و لوییس سوارز روزهای بسیار خوبی را در بارسا سپری می کند و موفق شده در شش دیدار آخر لالیگا، هفده گل به ثمر برساند.

با این تفاسیر، بارسلونا قصد دارد تا آلکاسر را به عنوان ذخیره برای خط حمله تیمش خریداری کند. البته اگر این انتقال محقق نشد، منیر الحدادی می تواند گزینه مناسبی برای نیمکت بلوگرانا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gjd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه و پاداش برد برابر بتیس به بازیکنان بارسا