تاریخ انتشار: 1395/06/02 11:29
کد خبر: 266016

برانکو آمد اما باقری باز هم غایب بود/ سرخپوشان فوتبال بازی کردند

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه از ساعت 10:10 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد، در حالی که سرمربی سرخپوشان یک ساعت پیش از تمرین کارش را در زمین آغاز کرده بود
برانکو آمد اما باقری باز هم غایب بود/ سرخپوشان فوتبال بازی کردند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان مثل همیشه بعد از صحبت‌های سرمربی با گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد.

انجام پاسکاری و کارهای ترکیبی هم بخشی از گرم کردن تیم بود که چوک روی آن نظارت داشت و همزمان دروازه‌بان‌ها در غیاب بیرانوند زیر نظر ایگور کار کردند.

در این تمرین کریم باقری همچنان به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری غایب بود. ایوانکوویچ هم امروز یک ساعت پیش از شروع تمرین در مجموعه حاضر بود و شخصا با حضور در زمین، نسبت به چیدن موانع و نشان‌ها طبق برنامه تمرینی که در سر داشت اقدام کرد.

سرخپوشان بعد از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند.

مهاجمان و هافبک‌ها زیر نظر چوک کار کردند که از جمله برنامه تمرینی آنها شوتزنی از پشت محوطه جریمه بود. در همین زمان ایوانکوویچ هم گروه مدافعان را تمرین می‌داد.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در دو گروه با یک دروازه به بازی فوتبال پرداختند. بازیکنان تیم پس از یک ساعت تمرین در زمین فوتبال، راهی سالن بدنسازی شدند.

گفتنی است؛ سرخپوشان در نوبت بعدازظهر امروز در یک بازی تدارکاتی از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی به میدان می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj8lr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های تمرین امروز سر‌خپوشان پایتخت/ حرکت عجیب باقری به مناسبت روز خبرنگار