تاریخ انتشار: 1395/06/02 20:58
کد خبر: 265875

برانکو: از نماد پرسپولیس انرژی گرفتیم/تاثیر مربی در تیم هف مشهود بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی برابر تیم دسته دومی هف گفت:‌این تیم از نظر سازماندهی در شرایط خوبی بود و تاثیر مربی در تیم هف مشهود بود.
برانکو: از نماد پرسپولیس انرژی گرفتیم/تاثیر مربی در تیم هف مشهود بود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر تیم هف در دیداری تدارکاتی گفت: بازی دوستانه‌ای بود و قبل از هر چیز می‌خواستیم وضعیت بازیکنان را بسنجیم. به هر حال ما در شرایط سخت تمرینات این بازی دوستانه را برگزار کردیم و لازم  بود بدانیم که بازیکنان ما در چنین شرایطی چطور بازی می‌کنند. 

سرمربی پرسپولیس در مورد گلزنی مهاجم اوکراینی تیمش در دو بازی اخیر گفت: پریمیوف در 2 بازی دوستانه 2 گل به ثمر رسانده و کم کم در حال آماده شدن است. در آینده بهتر می‌شود در مورد این بازیکن اظهار نظر کرد زیرا او هنوز به طور کامل آماده نیست و رفته رفته شرایط بهتری کسب می‌کند. او مهاجم است و وظیفه‌اش گلزنی و طبیعی است که شرایطش در آینده بهتر شود.

وی در مورد سفرش به شیراز اظهار داشت:ما سفر خوبی به شیراز داشتیم اول بحث افتتاح کارخانه و فروشگاه اسپانسرمان بود و مسئله دیگر بازدیدمان از یک مکان که یکی از مهمترین مکان‌های ایران و جهان است. تخت جمشید را می‌گویم که واقعاً بی‌نظیر است و در آنجا ما نماد پرسپولیس را از نزدیک دیدیم و از آن کلی انرژی گرفتیم.

برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط تیمی که امروز مقابل آنها به میدان رفتند عنوان کرد: ما امروز با تیم لیگ دویی بازی داشتیم و حریفمان از نظر سازماندهی و نظم تیمی در سطح خوبی قرار داشت. تاثیرگذاری مربی روی این تیم مشهود بود و آنها حریف خوبی برای ما بودند.

وی در مورد اظهار نظر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه دیدار رفت تراکتورسازی و پرسپولیس در تهران برگزار شود و دیدار برگشت در تبریز اظهار داشت: در این مورد باشگاه و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده هستند، اما آنچه مشخص است هم اکنون هوای تبریز برای ما خیلی بهتر است تا اینکه بخواهیم در زمستان با تراکتور در تبریز بازی کنیم. تاکید می‌کنم که در این مورد تصمیم را باشگاه واگذار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد احضار مسلمان به کمیته انضباطی گفت: من در این مورد اطلاعات زیادی ندارد و واقعاً نمی‌دانم چرا او را احضار کردند.

وی در ادامه راجع به این که گفته می‌شود احضار مسلمان به کمیته اخلاق به نوعی سوء تفاهم بوده است، افزود: اگر واقعاً سوء تفاهم بوده است باید از مسلمان عذرخواهی شود.

برانکو در مورد دلیل عصبانیت احمدزاده اظهار داشت: احمدزاده به خاطر مصدومیتی که داشت امروز یک نیمه بازی کرد شاید او از نتیجه بازی رضایت نداشت و با توجه به نتیجه رخ داده آیا او نباید عصبانی شود؟!

او همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا دلیل ریکاوری بازیکنان بعد از بازی تدارکاتی امروز نارضایتی از نتیجه بوده است گفت: در پایان نیمه اول بازیکنانی که به میدان رفته بودند زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند و این اتفاق هم برای بازیکنانی که در نیمه دوم راهی میدان شدند رخ داد. فکر نمی‌کنم مسئله دیگری بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار برابرا تراکتورسازی نیز عنوان کرد: الان زود است که بخواهیم راجع به شرایط 2 تیم بری این بازی صحبت کنیم. هم ما و هم تراکتور در حال آماده‌سازی خود هستیم. مسلماً این بازی برای هواداران 2 تیم اهمیت زیادی دارد و به مانند یک دربی است. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و از این که ورزشگاه پر از تماشاگر شود استقبال می‌کنم.

برانکو با بیان اینکه برایش تفاوتی ندارد بازی با تراکتورسازی در کدام زمین برگزار شود گفت: ما آمادگی لازم را برای بازی با تراکتور در هر زمینی را داریم و اعتقاد داریم شرایط زمین به هر شکلی باشد برای 2 تیم یکسان است.

وی در پایان گفت: من از عملکرد تمامی کادر بازیکنان راضی هستم و اعتقادم این است که آنها به مانند هر تیم دیگری بعضی وقت‌ها دچار افت می‌شوند و این طبیعی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kjvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع "پرسپولیس" در آسیا پاسخگو نیست