تاریخ انتشار: 1395/06/03 00:55
کد خبر: 265863

بازیکن نفت در تیر رس منصوریان

باشگاه استقلال قصد دارد با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه هافبک نفت تهران خرید دیگری داشته باشد.
بازیکن نفت در تیر رس منصوریان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، مجتبی حق‌دوست فصل گذشته 15 بازی برای نفت تهران انجام داد و در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس هم گلزنی کرد اما او در این فصل تنها پنج دقیقه مقابل پدیده در سومین مسابقه به میدان رفت.

باتوجه به فرصت کم بازی برای حق‌دوست و اینکه این هافبک پیشنهاداتی دارد، باشگاه نفت در نظر گرفته به درخواست دیگر تیم‌های برای جذب وی پاسخ دهد؛ فولاد خوزستان نخستین تیمی بوده که برای جذب حق‌دوست وارد عمل شده و نامه رسمی به این باشگاه زده است اما نفت تقاضای رضایت‌نامه 100 میلیون تومانی برای رفتن قرضی بازیکنش کرده که گویا تصمیم خوزستانی‌ها را تغییر داده است.

با پیشنهاد باشگاه نفت، فولاد تا حدود زیادی از جذب این بازیکن منصرف شده اما باشگاه استقلال تهران برای گرفتن قرضی حق‌دوست اقدام کرده و با توجه به اینکه علیرضا منصوریان به او علاقه دارد قرار است آبی‌ها مبلغ رضایت‌نامه 100 میلیون تومانی را پرداخت کنند.

حق‌دوست اکنون در اردوی سرعین نفت را همراهی نمی‌کند و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید به احتمال فراوان طی یکی، دو روز آینده قرارداد قرضی یکساله او با استقلال تهران نهایی می‌شود.

 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og7rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر منصوریان ناجوانمردانه است/ حتی شکست در دربی هم نباید باعث برکناری شود

سکوت به استقلال بیشتر کمک می کند