تاریخ انتشار: 1395/06/03 01:35
کد خبر: 265856

سرپرست استقلال شمشیر را از رو برای اعضای هیات مدیره بسته است

سیدرضا افتخاری با حضورش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، این روزها با ورود به رسانه ها و پاسخ به سخنان اعضای هیات مدیره، هنوز حکم نگرفته گرد و خاک به پا کرده است.
سرپرست استقلال شمشیر را از رو برای اعضای هیات مدیره بسته است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه حسن زمانی اعلام کرده که در صورت شکست استقلال در دربی احتمال برکناری منصوریان وجود دارد، گفت: زمانی در مقامی نیست که درباره سرمربی حرف بزند. کجای دنیا دیده‌اید که هیئت مدیره مصاحبه کند؟ اظهارات ایشان محترم است، اما مدیرعامل در این زمینه تصمیم‌گیرنده است.

وی افزود: قرارداد مربی بسته شده و مردانه نیست به خاطر نتیجه چند بازی بخواهیم اینطور تصمیم بگیریم. منصوریان بازیکن استقلال بوده و سابقه مربیگری خوبی داشته و نباید او را تنها بگذاریم. به شدت از منصوریان تا پایان لیگ حمایت می‌کنم و هر نتیجه‌ای بگیرد، او سرجای خودش خواهد بود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که اگر اعضای هیئت مدیره به این نتیجه برسند که منصوریان باید برکنار شود، چه واکنشی خواهد داشت، گفت: اگر پایان فصل با توجه به فرصت‌هایی که به منصوریان داده شده، تیم نتیجه نگیرد، درباره او بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. اگر هیئت مدیره در این مقطع به این نتیجه برسد که عنوان کردید، پیشنهادش را به من خواهد داد و آن وقت من تصمیم‌ گیرنده خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez7qp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمانی: فعلا از منصوریان حمایت قاطع می‌کنیم/ نمی دانم جلسات بعدی چه اتفاقاتی خواهد افتاد