تاریخ انتشار: 1396/08/21 20:22
کد خبر: 174021

دردسر تازه برانکو در پرسپولیس رو شد؛ مسلمان و احمد زاده

با بازگشت فرشاد احمدزاده، شاید برانکو مجبور شود دوباره سیستم تیمش در این فصل را تغییر بدهد.
دردسر تازه برانکو در پرسپولیس رو شد؛ مسلمان و احمد زاده

خرید بازیکنان جدید، دست برانکو را در این فصل بازتر کرد اما خیلی زود مصدومیت بازیکنان، محرومیت طارمی و ماجراهایی که برای مسلمان پیش آمد اوضاع را به ضرر پرسپولیس تغییر داد. با این وجود، برانکو با تغییر سیستم، توانست نتایج خوبی بگیرد و هر سه بازی آخر تیمش در لیگ برتر را با برد تمام کند. در سیستم فعلی برانکو کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه هافبک دفاعی هستند، رسن و امیری جلوتر از آن‌ها بازی می‌کنند و علیپور و منشا هم در خط حمله حضور دارند. سیستم موفقی که با بازگشت مسلمان و فرشاد، استفاده از آن برای مربی پرسپولیس سخت خواهد شد.

با پایان مصدومیت فرشاد و بهبود رابطه برانکو و مسلمان، هر دو بازیکن می‌توانند مدعی حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس باشند. برانکو علاقه‌ای به نیمکت نشین کردن رسن ندارد و از طرفی، حتی با نیمکت نشینی او هم فقط برای یک نفر از بین مسلمان و احمدزاده جا باز می‌شود. بنا براین، بعید نیست برانکو پس از شروع دوباره لیگ، به سیستم ۲-۴-۴ لوزی برگردد و دو نفر از بین مسلمان، احمدزاده و رسن در ترکیب قرار بگیرند و فقط یکی از آن‌ها، نیمکت نشین شود.

نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر و موفقیت سیستم جدید آن‌ها، ایجاد تغییرات برای برانکو را سخت می‌کند اما سرمربی پرسپولیس، این فصل نشان داده راه هماهنگی با شرایط مختلف را خوب می‌داند و همانطور که اول فصل با ورود منشا و ترافیک خط حمله و پس از آن از دست دادن چند بازیکن اصلی توانست کنار بیاید، با بازگشت ستاره‌های خط میانی تیمش هم احتمالا راهی برای حفظ شرایط آرمانی تیمش پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6aoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلی که برای پرسپولیس استارت خورده است/ پای کی روش هم به میان آمد!