تاریخ انتشار: 1396/09/18 16:26
کد خبر: 170182

تمام گزینه‌های سپاهان در نقل‌ و انتقالات زمستانی

باشگاه سپاهان از بین محمدرضا اخباری، سیدمهدی رحمتی و شهاب گردان یک دروازه بان را در نیم فصل جذب خواهد کرد.
تمام گزینه‌های سپاهان در نقل‌ و انتقالات زمستانی

زلاتکو کرانچار برای تقویت تیمش در  نیم فصل دوم خواهان جذب یک دروازه بان و یک هافبک بازیساز شده است.

مهدی رحمتی، محمدرضا اخباری و شهاب گردان سه گزینه باشگاه سپاهان برای جذب در پست دروازه بان هستند. رحمتی هنوز پاسخ نهایی و تمایل خود برای بازگشت به سپاهان را به این باشگاه اعلام نکرده اما با پیشنهاد رسمی آنها مواجه شده است.

محمدرضا اخباری جدی ترین گزینه باشگاه سپاهان است و تلاش برای جذب وی آغاز شده است. باشگاه سایپا احتمال دارد با صدور رضایتنامه اخباری در صورت معاوضه وی با مهرداد محمدی موافقت کند.

شهاب گردان گزینه بعدی سپاهان است که در صورت منتفی شدن جذب رحمتی و اخباری مذاکره برای جذب وی آغاز خواهد شد. علیرضا حقیقی هم مدنظر سپاهان بوده اما این بازیکن تمایلی به بازی در لیگ ایران ندارد و جذب وی از دستور کار باشگاه سپاهان و کرانچار خارج شده است.

سپاهان در پست هافبک بازیساز به دنبال یک بازیکن طراح است و ربیع عطایا هافبک تیم ملی لبنان و باشگاه ذوب آهن به سپاهان پیشنهاد شده است. امیر قلعه نویی تمایلی به استفاده از ربیع عطایا که یکی از بازیکنان گران قیمت لیگ محسوب می شود ندارد و عطایا هم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده تمایل به ماندن در ذوب آهن ندارد. کراچار هنوز درباره جذب عطایا تصمیم نهایی را نگرفته است و یک هافبک تیم ملی ازبکستان به نام  اسکندروف نیز به کرنچار پیشنهاد شده است.

احتمال دارد سپاهان در صورتی که بتواند لیست خود را خالی کند بازیکنان دیگری هم جذب کند. حسین فاضلی و رودریگرز درپی توافق با باشگاه قرارداد خود را با سپاهان فسخ کردند و این باشگاه می تواند به جای آنها بازیکن جدید بگیرد. سایر نفرات خارجی ناکارآمد سپاهان برای فسخ قرارداد تمایلی نشان نداده اند و به نظر می رسد در نیم فصل دوم هم در سپاهان باقی بمانند.

مهدی شریفی با توجه به اتمام سربازی از تراکتور به سپاهان بازمی گردد و در دور جدید تمرینات این تیم طبق قراردادی که دارد شرکت می کند. مسعود حسن زاده هم با رفع مصدومیت به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

سپاهان با جذب شریفی و فسخ قرارداد دو بازیکنش دو جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد اما امکان جذب بازیکن زیر ۲۳ سال به دلیل پر شدن ۹ سهمیه این تیم ندارد.

خالد شفیعی مدافع تیم اف سی سئول کره جنوبی و فصل قبل تیم تراکتورسازی هم بازیکن دیگری است که پیشنهاد انتقال او به سپاهان مطرح شده اما سپاهان تنها دو جای خالی دارد که اولویت آن جذب دروازه بان و هافبک میانی است و در صورتی که بتواند بازیکن دیگری را از فهرست خارج کند به جذب بازیکن در پست های دیگر هم می پردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrwlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال بمب نقل و انتقالات زمستانی می شود؟