تاریخ انتشار: 1396/09/18 17:12
کد خبر: 170174

سینا عشوری: معنی انتقادها به تراکتور به دلیل جذب بازیکنان سرباز را نمیفهمم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی دانم چه اتفاقی در ادامه راه رخ می دهد اما به شخصه قصد جدایی از تراکتورسازی را ندارم.
سینا عشوری: معنی انتقادها به تراکتور به دلیل جذب بازیکنان سرباز را نمیفهمم

سینا عشوری درباره جایگاه تراکتورسازی در پایان نیم فصل اول اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم و آنها را پشت سر گذاشتیم فکر می کنم نتایج بدی دریافت نکردیم.واقعا روزهای خیلی سختی سپری شد اما مهم این است که بالاخره به پایان رسید و حالا تراکتور می تواند مهره هایی را جذب کند و در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی خود برسد.

وی درباره هجمه هایی که علیه این تیم در ارتباط با جذب بازیکنان سربازی راه افتاده تاکید کرد: من خودم سربازی بودم و به تراکتورسازی آمدم و اتفاقا حرف و حدیث های زیادی هم برای من وجود داشت و درست نیست اظهار نظری در این رابطه داشته باشم. اما به هر حال این امتیازی استکه باشگاه تراکتورسازی از آن برخوردار است و برای بازیکنان سربازی لیگ برتری هم اتفاق بدی به حساب نمی آید.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: اگر بازیکنان سرباز لیگ برتر به تراکتورسازی نیایند باید دقیقا در کدام تیم بازی کنند؟ باید به لیگ یک بروند؟ به همین دلیل معنی انتقادها را نمی فهمم. به شخصه حضورم در تراکتورسازی و گذراندن خدمت سربازی در این تیم برای من خیلی خوب بود و امتیاز بزرگی به حساب می آمد. حالا هم صحبت هایی میان مدیران باشگاه ها شکل گرفته که باید مسئولان آن را حل کنند و ما بازیکنان نمی توانیم نظری بدهیم.

عشوری در ارتباط با تیم های هم گروه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: گروه خوبی داریم و می توانیم حضور درخشانی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. تراکتورسازی سابقه صعود از گروه خود را هم دارد و باید بگویم همه گروه ها سخت هستند و این فقط شامل حال تراکتور یا استقلال نمی شود.

وی با اشاره به هم گروهی با نماینده عربستان و احتمال برگزاری بازی ها در کشور ثالث گفت: گویا هنوز مشکل ما برای بازی در کشور ثالث با نماینده های عربستانی حل نشده اما امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و تراکتور بتواند در حضور هوادارانش مقابل الاهلی قرار بگیرد.

هافبک تیم تراکتورسازی در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد جدایی از تراکتور را دارد یا خیر؟ گفت:  پیراهن تراکتورسازی را آسان به دست نیاوردم که آن را از دست بدهم. درست است به دلیل مصدومیت های پی در پی که داشتیم در فصل جاری نتوانستم آن طور که باید برای تراکتورسازی بازی کنم اما در کل به جز یک بازی در سایر بازی ها از خودم رضایت نسبی را داشتم. نمی دانم چه اتفاقی در ادامه راه رخ می دهد اما به شخصه قصد جدایی از تراکتورسازی را ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x96v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پهلوان پنجمین ذوب آهنی که نیم فصل تراکتوری می شود