تاریخ انتشار: 1396/09/18 21:52
کد خبر: 170135

سکته مجدد استقلالی ها با حضور شفر / عملکرد وینفرد زیر سوال

جدول لیگ برتر از وقتی شفر آمده هم یک صدرنشین دارد؛ پرسپولیسِ برانکو. البته اگر استقلال برنده دربی ۸۵ بود، حالا تیم شفر در فاصله یک امتیازی پرسپولیس قرار می‌گرفت.
سکته مجدد استقلالی ها با حضور شفر / عملکرد وینفرد زیر سوال

زمانی که هشت هفته از شروع فصل گذشته بود، وینفرد شفر هدایت استقلال را قبول کرد و فصل سکته‌ای دوباره برای استقلال داشت. حالا می‌شود لیگ هفدهم را برای استقلال به دو بخش تقسیم کرد. قبل از حضور شفر و بعد از حضور او. استقلال از زمانی که شفر را جایگزین منصوریان کرده یک تکانی در جدول خورده و آبی‌ها برای پایان فصل امیدوارترند. منصوریان در هفت هفته اول، فقط پنج امتیاز گرفته بود و استقلال را در قعرجدول تحویل مک‌درموت داد. میک تنها بازی‌اش مقابل سپیدرود بود که برد و استقلال را با صعود پنج پله‌ای، در رده یازدهم تحویل شفر داد. تیم شفر‌ هم در این هفت مسابقه فقط یک گل خورد و دوازده امتیاز کسب کرد. میانگین ۱،۷ امتیاز از هر مسابقه، آبی‌ها را به ادامه کار با شفر امیدوار کرده است.

اما شفر هنوز با سقف امتیازگیری فاصله زیادی دارد. حتی با آمدن ‌شفر هم استقلال نتوانسته به معدل امتیازی پرسپولیس نزدیک شود. در همین ۷ بازی که شفر‌ روی نیمکت استقلال نشسته، پرسپولیس با برانکو ۱۹ امتیاز گرفته که هفت امتیاز بیشتر از استقلال است. البته استقلال یک بازی شش امتیازی را به پرسپولیس باخته و به‌جز آن بازی، شفر‌ فقط یک امتیاز کمتر از پرسپولیس گرفته است.

در این بین پیشرفت نفت آبادان، گسترش‌فولاد و افت پارس‌جنوبی‌جم خیلی به چشم می‌آید. بیشترین صعود را در این هفت هفته، گسترش‌فولاد با هفت پله داشت. بیشترین سقوط هم مربوط به نفت تهران و سپیدرود است. سیاه‌جامگان هم در ۷ بازی فقط یک امتیاز گرفته که این تیم را همچنان در پایین جدول ثابت نگه‌داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5x7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه ای که حقایق آن را تایید کرد/اخراج مک درموت به دست شفر! + عکس