تاریخ انتشار: 1396/09/18 23:16
کد خبر: 170127

شوت قربانی مرا یاد جوانی خودم انداخت

پیشکسوت استقلال گفت: مدتها بود بازی به این خوبی و روانی که منجر به نتیجه‌ای دلچسب باشد از آبی پوشان ندیده بودم. بازی با سپاهان ما را به نیم فصل دوم حسابی امیدوار کرد.
شوت قربانی مرا یاد جوانی خودم انداخت

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی آبی پوشان برابر سپاهان در آخرین روز از نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: اغراق نیست اگر بگویم مدتها بود بازی به این خوبی از استقلال ندیده بودم. به خصوص که این بازی خوب به پیروزی منتهی شد. آن هم به یک پیروزی پر گل و دلچسب. 

هافبک پیشین استقلال با اشاره به گل‌های این تیم مقابل سپاهان گفت: گل قربانی واقعا سوپر گل بود. از نظر من این گل قشنگ ترین گل نیم فصل اول مسابقات بود. گل های جباروف هم یکی از یکی بهتر بود. راستش را بخواهید گلی که قربانی زد مرا یاد جوانی خودم و گل هایی که با شوت می زدم انداخت.

وی افزود: چند جلسه از تمرین تیم پیشکسوتان با تیم استقلال همزمان شد و این اتفاق باعث شد تا فرصتی برای همکلام شدن با بازیکنان استقلال ایجاد شود. من خودم وقتی با بازیکنان صحبت کردم متوجه شدم خیلی از این بچه ها مشکل روحی و روانی داشتند. اما فکر می‌کنم نتیجه‌ای که مقابل سپاهان به دست آمد باعث شد مشکل روحی بازیکنان از بین برود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: از شانس استقلال است که باید در سخت ترین گروه ممکن حضور داشته باشد. اما صعود از این گروه برای آبی پوشان کاملا میسر است. استقلال در ایران و آسیا تیم بزرگی است و می‌تواند با اعتبار فراوانی که در آسیا دارد از این گروه به سلامت عبور نماید.

پرورش‌خواه با اشاره به فرا رسیدن ایام نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: گرچه تیم استقلال در حال حاضر خیلی خوب است، اما باز هم به نظر می رسد برای کامل شدن باید یکی دو بازیکن جدید به خدمت بگیرد که گویا باشگاه با هماهنگی شفر به زودی این اتفاق را رقم خواهند زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xarn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکته مجدد استقلالی ها با حضور شفر / عملکرد وینفرد زیر سوال