تاریخ انتشار: 1396/09/19 21:21
کد خبر: 169981

طارمی مصدومم کرد اما یک تماس هم نگرفتً!

مدافع سایپا و تیم ملی در خصوص نحوه مصدومیت شدیدش صحبت کرده است.
طارمی مصدومم کرد اما یک تماس هم نگرفتً!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدتی پیش در اردوی تیم ملی با یک مصدومیت سخت مواجه شد و همین موضوع باعث شد دوباره چند ماه از میادین به دور باشد.

او که با خطای مهدی طارمی در تمرین مصدوم شد، نحوه آسیب‌دیدگی‌‌اش را در مصاحبه با خبرورزشی روایت می‌کند.

چطور شد با این مصدومیت سخت مواجه شدی؟

دو روز قبل از اینکه عازم اتریش شویم در تمرینات برخورد شدیدی با طارمی داشتم و او با پایش ضربه بدی به پای من زد. فکر نمی‌کردم رباط پاره کنم ولی وقتی عکس زانویم را به دکتر کیهانی نشان دادم او گفت ضربه بسیار بدی به زانویم خورده است.

بعد از آن اتفاق طارمی با تو تماس گرفت؟

خیلی‌ها با من تماس گرفتند ولی طارمی یک بار هم با من تماس نگرفت. من دوست داشتم او تماس بگیرد ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد و نمی‌دانم در این زمینه چه بگویم.

چرا اینقدر بدشانس هستی؟

نمی‌دانم. من چند ماه ساعت ۵ صبح بیدار می‌شدم تا تمرین کنم و بتوانم خیلی قوی برگردم. حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد که چرا من به تیم ملی دعوت می‌شوم ولی هیچ‌کس نمی‌دید من ۵ صبح از خواب بیدار می‌شدم و ساعت ۶ تمریناتم را شروع می‌کردم. حالا هم می‌خواهم جبران کنم و امیدوارم شرایط خوبی داشته باشم.

امسال کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود؟

قطعاً بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد ولی من شانس اول قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهم چون سبک بازی این تیم با بقیه فرق می‌کند. سایپا هم تیم بسیار خوبی است و امیدوارم امسال سهمیه آسیا را بگیرد. علی دایی در نیم‌فصل اول واقعاً بدشانسی آورد چون تعدادی از بازیکنان را با مصدومیت‌های سنگین از دست داد. مطمئن باشید سایپا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اگر بگوییم شانس قهرمانی نداریم اشتباه کرده‌ایم.

در مورد گروه ایران در جام جهانی‌ چه صحبتی داری؟

گروه سختی داریم اما تیم ملی می‌تواند خودش را نشان دهد. اینکه با تیم‌های بزرگ و سرشناس بازی می‌کنیم خیلی خوب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grwkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید این ستاره برای استقلالی ها لقمه گلوگیری است!