تاریخ انتشار: 1396/09/19 22:24
کد خبر: 169972

ستاره های استقلالی پیشنهاد های جذاب را رد کردند / هدف آنها از این کار چیست؟

بازیکنان نیمکت نشین استقلال که شایعات زیادی در مورد جدایی شان از این تیم به گوش می رسید، در این تیم ماندنی هستند.
ستاره های استقلالی پیشنهاد های جذاب را رد کردند / هدف آنها از این کار چیست؟
 مهدی رحمتی شرایطی را در این فصل تجربه می کند که پیش از این هرگز آن را تجربه نکرده بود. او از بازی با پارس جم در هفته ششم لیگ برتر به دلیل اختلاف با علیرضا منصوریان نیمکت نشین شد و از این هفته به بعد هرگز در ترکیب استقلال قرار نگرفت؛ حتی زمانی که شفر هدایت آبی ها را برعهده گرفت.

شاید کسی انتظار نداشت مهدی رحمتی بتواند 10 هفته نیمکت نشینی را تحمل کند اما او نه تنها حاشیه ای برای استقلال درست نکرد؛ بلکه ترجیح داد بماند و برای پس گرفتن جایگاه خود حتی از پیشنهاد جذاب سپاهان هم چشم پوشی کند.

بازیکن بعدی سجاد شهباززاده است؛ بازیکنی که امسال با پیراهن شماره 10 به استقلال برگشت اما در نیم فصل اول شرایط اصلا برای او مطابق با انتظارها پیش نرفت و نتوانست گلی در لیگ برتر به ثمر برساند.

شهباززاده در سال های گذشته آنقدر خوب بازی کرده است که ذوب آهن برای جذب او دست به کار بشود؛ اما او برخلاف انتظارها ترجیح داد بماند، بجنگد و جایگاه خود در ترکیب اصلی را پس بگیرد.

نکته مشترک بازیکنانی مثل رحمتی و شهباززاده این است که هردو پیشنهادهای جذابی دارند ولی نمی خواهند میدان را خالی کنند و قصد دارند برای پس گرفتن جایگاه خود بجنگند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x7rd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خانه هایی که برای باشگاه استقلال گران تمام می شود!