تاریخ انتشار: 1396/09/19 23:05
کد خبر: 169964

با تکذیب این شایعه ستاره استقلال در جمع آبی پوشان ماندگار شد

مالک باشگاه نفت تهران در خصوص حواشی مربوط به نقل و انتقالات و پیشنهاد این باشگاه برای جذب سجاد شهباززاده و معاوضه با آل کثیر واکنش نشان داد.
با تکذیب این شایعه ستاره استقلال در جمع آبی پوشان ماندگار شد

حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت امیدوار است شرایط این تیم در نیم فصل دوم طبق برنامه پیش برود و از انتهای جدول خارج شوند. نفت تهران که در فصل گذشته قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داد، در این فصل با توجه به مشکلاتی که پیش رو داشت نتوانست خصوصا در نقل و انتقالات موفق عمل کند و اکنون نیز شرایط خوبی در جدول ندارد.

مالک باشگاه نفت تهران در خصوص شایعه مربوط به پیشنهاد استقلال برای جذب عیسی آل کثیر گفت: آل کثیر با نفت تهران قرارداد دارد و صحبتی هم درباره جدایی‌اش نداشته است. در ضمن باشگاه استقلال نیز برای جذب او نامه‌ای به ما نداده و این پیشنهاد و حرف و حدیث‌ها تنها در رسانه‌ها است. اگر پیشنهادی وجود دارد باید به صورت رسمی ارائه شود و قطعا به آن فکر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نفت به دنبال جذب سجاد شهباززاده است تا او را با عیسی آل کثیر معاوضه کند گفت: چنین موضوعی در حال حاضر مطرح نیست و آقای درخشان نیز به عنوان مسوول فنی تیم صحبتی در این باره نداشته و چنین خواسته‌ای را مطرح نکرده است و این پیشنهاد نیز در حد شایعه رسانه‌ای است.

جهانیان در خصوص برنامه این باشگاه برای نقل و انتقالات نیم فصل گفت: دو بازیکن خارجی طبق پیشنهاد آقای درخشان به زودی در تهران حاضر خواهند شد و تمرینات خود را با تیم دنبال می‌کنند. 

مالک باشگاه نفت در مورد اینکه آیا در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن قابل توجهی از اروپا راهی تهران و تیم نفت خواهد شد یا خیر گفت: مطمئنا بازیکنان کارنامه‌داری هستند و تمام توان و برنامه ما در این راستا است که نفت تهران در نیم فصل دوم در حد نام خود ظاهر شود و به بالای جدول صعود کند. بازیکنان خارجی مدنظر باشگاه نیز حرفه‌ای و کارنامه‌دار هستند و در 26 بازی ملی و باشگاهی 25 گل به ثمر رسانده‌اند. این دو مهاجم 23 ساله می‌توانند روحیه جدیدی به تیم بدهند تا نیم فصل دوم را بهتر آغاز کنیم.

حمیدرضا جهانیان در پایان، از اتمام همکاری این تیم با هشت بازیکن در نیم فصل خبر می‌دهد: چند بازیکن هستند که خودم قصد نداشتم با تیم همکاری کنند. به هر حال زمانی که مالکیت تیم را قبول کردم کادر بسته شده بود و برخی از بازیکنان از گذشته در تیم حضور داشتند. مجموعا تعداد آنها به 8بازیکن می‌رسد اما باید با آنها صحبت کنیم تا برای انتخاب تیم بعدی‌شان تصمیم گیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paw5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از علاقه به استقلال تا حضور طولانی مدت در پرسپولیس!