تاریخ انتشار: 1396/09/20 02:54
واکنش سرپرست تراکتورسازی به جدایی ابراهیمی و عشوری
کد خبر: 169934

جداییرسمی 2 ستاره تراکتور سازی

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز به خداحافظی محمد ابراهیمی و عشوری از هواداران این تیم واکنش نشان داد.
جداییرسمی 2 ستاره تراکتور سازی

محمد ابراهیمی و سینا عشوری بامداد امروز (دوشنبه) از به نوعی جدایی‌شان از تراکتورسازی را اعلام و با هواداران این تیم خداحافظی کردند.

کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی در این خصوص گفت: آقای گل محمدی لیست مازاد و خرید خود را در اختیار باشگاه قرار داده است. ما سه چهار بازیکن از بازیکنانی را گل محمدی خواسته بود را به خدمت گرفتیم و در حال مذاکره با بقیه آن‌ها هستیم. سه چهار نفر هم در لیست مازاد قرار دارند، اما اجازه بدهید تا با این بازیکنان برای جدایی به توافق برسیم و بعداً در این مورد صحبت کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی در واکنش به این موضوع که ابراهیمی و عشوری رسماً جدایی‌شان از تیم تبریزی را اعلام کردند، یادآور شد: ما باید در ادامه راه با نظر آقای گل محمدی جلو برویم. خواسته همه ما این است که بازیکنانی به تراکتورسازی بیایند که به تیم کمک کنند. شاید بعضی از بازیکنان ما بودن که در نیم‌فصل نخست آن‌طور که باید و شاید نتوانستند به تیم کمک کنند. من صحبتی از بازیکن خاصی نمی‌کنم، چون جدایی ابراهیمی هنوز صد درصد نشده است. ما با بازیکنانی که در لیست مازاد هستند مذاکره می کنیم، چون باید رضایت آن‌ها را هم جلب کنیم. این بازیکنان با ما قرارداد دارند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrwyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب اخراج ستاره محبوب از تراکتورسازی