تاریخ انتشار: 1396/09/20 13:34
کد خبر: 169906

ستاره های لیگ آبی پوش می شوند اما برانکو از تیمش مطمئن است

ستاره های لیگ آبی پوش می شوند اما برانکو از تیمش مطمئن است

ظاهرا مشکل چندانی بر سر راه قرارداد برانکو با پرسپولیس وجود ندارد و این مربی دو فصل دیگر نیز سرمربی پرسپولیس خواهد بود. آن هم در حالی که برانکو خوب می‌داند که تا یک سال دیگر قادر به جذب هیچ بازیکن جدیدی نیست و ممکن است برخی از بازیکنان فعلی‌اش را نیز از دست بدهد.

برانکو خواستار تمدید قرارداد تمامی بازیکنان فعلی تیمش شده است. در تیم او چندین بازیکن اصلی در پایان فصل آزاد می‌شوند و بنابراین فرصت جدا شدن از پرسپولیس را دارند. مهمترین دغدغه برانکو تمدید قرارداد این بازیکنان است و ظاهرا بابت محرومیت تیمش از نقل و انتقالات چندان نگران نیست. از دیدگاه برانکو او تیم کاملی را در اختیار دارد.

از طرفی محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات، بهترین فرصت را برای استقلال فراهم می‌کند تا بدون حضور رقیب همیشگی،بهترین ستاره‌های لیگ را با مبالغ کمتر از آنچه انتظار می‌رود آبی‌پوش کند. بنابراین اگر در بهترین حالت پرسپولیس با همین بازیکنان فعلی‌اش پا به لیگ هجدهم می‌گذارد، استقلال قادر است شش ستاره لیگ برتری را با دردسر کمتر نسبت به فصول قبل به پای میز مذاکره و عقد قرارداد بکشاند. البته رقیبی همچون سپاهان نیز می‌تواند در این راه موی دماغ استقلال شود اما نتیجه محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، قوی‌تر شدن استقلال در فصل بعد است.

با علم به این موضوعات برانکو تصمیم گرفته تا در پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات بماند و این بدان معناست که او از تیمش و بازیکنان آن راضی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bw5l9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت‌های برانکو بعد از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس: پرسپولیس اولویت من است