تاریخ انتشار: 1396/09/20 14:52
کد خبر: 169893

بازیکنان سپیدرود از تمرین کردن منع شدند!

از حضور نظرمحمدی، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود در محل تمرین این تیم ممانعت به عمل آمد.
بازیکنان سپیدرود از تمرین کردن منع شدند!

بازیکنان و کاردفنی تیم سپیدرود در تمرینات این تیم حاضر شدند، ولی با در بسته رو به رو شدند.  حسین کعبی، پویا نزهتی، امید سام کن و چند بازیکن اصلی این تیم منتظر بودند تا امروز(دوشنبه) با هر مربی و شرایطی تمرین کنند، ولی با در بسته مواجه شدند. گویا کیومرث بیات اعلام کرد تمرین برگزار نشود، ولی علی نظر محمدی با همه اعضای کادرفنی آمدند که به آن‌ها اجازه تمرین داده نشد.

از نظر کادرفنی این تیم بیات مالک قانونی تیم سپیدرود نیست. چون از شروط انتقال قطعی مالکیت این بود که وی باید ۳۰ درصد از مبلغ قراداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت می‌کرد در حالی که وی چکی که دیروز در اختیار اعضا گذاشت حدود ۲۵ درصد است وتاریخ آن هم متعلق به یک ماه آینده است.

شنیده می‌شود وی در نظر دارد آن ۵۰۰ میلیونی که شهرداری وعده آن را داده دریافت کند و با آن پول وعده‌های مالی خود را عملی کند. هر چند وی پیش از این ۲۰۰ میلیون بین بازیکنان تقسیم کرده است

با این حال رئیس هیات فوتبال گیلان نظر دیگری دارد. قربانعلی الماسخاله در همین خصوص به خبرنگار میزان گفت: خریدار سپیدرود در روال نقل و انتقال مسئولیت تیم را هم بر عهده دارد. نمی‌شود وضعیت تیم راکت بماند. وی در شرایطی که در حال نقل و انتقال است، تیم را هم اداره می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x69dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی لیگ برتری برکنار شد؛ یک استقلالی دستیار سرمربی خارجی

مالک جدید باشگاه سپیدرود :از روز اولی که مالکیت باشگاه را بر عهده گرفتم با  سیلمار برزیلی مذاکره کرده‌ام
نتایج ضعیف دلیل برکناری نظرمحمدی بود؛ سرمربی جدید سه‌شنبه به ایران می‌آید